Sidor

Följ min blogg här

onsdag 19 september 2012

Ett julkort till ;)

Halloj.
Hoppas ni haft en härlig dag?!
Jag har varit och kikat på var jag ska ha min
praktik, det var kul, känns så skoj att få komma
ut och se och uppleva arbetet som man ska 
jobba med i framtiden.
Så nästa vecka drar det igång, spännande!! :)
Jag har ännu ett julkort att visa upp för er, enjoy.



Stafflikort i gråa och röda toner.

En ljuvlig liten Tilda.
Papper från Maja Design.
Och massa smått och gott som jag fått av Marie. <3


Ursäkta för den dåliga bildkvaliteten,
fotona är tagna med kameran i mobiltelefonen.

Önskar er en härlig eftermiddag och kväll.
Nu blir det muffins-bak med stor-tjejen.
Kram på er.

6 kommentarer:

  1. Hej Tess!
    Åhhh! så vackert julkort du gjort:))
    Så kul att bloggen funkar igen:))))

    Det blir väl kul att börja praktisera nästa vecka:))

    Hoppas muffinsen blev goa:)

    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack marie!!
      ja vi får hoppas att den inte strular igen.
      önskar dig en fin kväll och helg vännen.
      kram och ta hand om dig.

      Radera
  2. Ännu ett fint julkort. Så trevligt att få börja praktisera och slippa läxor på ett tag.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack ulla.
      ja det ska bli så skoj!!
      hoppas det går bra för dig med, med allt plugg. :)
      önskar dig en fin kväll och härlig helg.
      kram på dig.

      Radera
  3. This is one of my favorite pictures that you've done. Very gentle! Great mood.
    Good luck to you!

    SvaraRadera