Sidor

Följ min blogg här

måndag 17 september 2012

Omstart

Hej igen alla underbara vänner därute!
Efter flera veckors strul med bloggen
har jag nu bestämt mig för att börja om på
ny kula. :)
Hoppas ni fortsätter att kika in hos mig.
Här kommer mitt senaste kort.

Framsidan.
En söt stämpel från Magnolia, färglagd med Promarkers.
Kortet går i brunt och guld.

Insidan.
Snöstjärnan i hörnet är gjord av trä, supersöt!

Och till sist baksidan.

Jag har använt mig av mönster papper
från Ladybug,
en ljuvlig stans från MS, som tillhör min fina
vän Marie (kika gära in i hennes blogg).
Texten är embossad med en fin choklad-brun färg.

Önskar er alla en toppen dag.
Kram, Tess.

4 kommentarer:

  1. Hej Tess!
    Så himla vackert ditt julkort blev:) Kul att få se det färdigt. Du är så duktig:)) Så trevligt vi hadde sist, snart hoppas jag vi träffas igen:) Hoppas att bloggen funkar nu igen och att bilderna får vara kvar:))

    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack marie!! ja, visst var det skoj, det är det alltid!! :)
      önskar dig en underbar kväll och helg!
      kram vännen. <3

      Radera
  2. Så härligt snyggt, och fint julkort fina färger.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack ulla!! :)
      ha en härlig kväll och helg. kram.

      Radera