Sidor

Följ min blogg här

tisdag 25 september 2012

Jultomte

God kväll vänner.
Efter en heldag med stress så har jag faktiskt avslutat kvällen med en liten stunds pyssel.
Vi startade upp dagen med att makens samåkning inte dök upp så istället för att åka iväg direkt till praktiken fick vi kasta in hela familjen i bilen och åka och lämna av honom innan det var dags för att lämna av barnen på dagis och sen vidare till min praktik-plats.
Efter jag slutat var det gasen i botten för att hämta upp kidsen och sen vidare direkt till simskolan med E. 
Så en stund i min lilla vrå var precis vad jag behövde, efter att alla barn ätit, duschat och somnat.
Så skönt att kunna sitta och bläddra lite bland alla papper och riva runt bland dekorationerna, man känner lugnet infinna sig i kropp och själ, underbart.
Här kommer kortet.

Den söta tomten är från Magnolia.
Papper från Authentique.
Jag har även använt mig av snö-penna, stickles, pärlor, 
en ljuvlig stans från MS m.m.

Hoppas ni gillade det.
Önskar er alla en fortsatt härlig kväll 
och en bra dag imorgon.
Kram på er vänner.

6 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Fy vilken start du fick på dan, skönt att den slutade i lugn och ro:))

    Julkortet blev såååå fint, vackra färger och dekorationer. Du är sååå duktig:))
    Måste få se kortet live när vi träffas:))

    Ha en BRA dag imorgon:)

    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja det var ingen toppen start, men det slutade ju bra iallafall. tack för dina fina kommentarer, de gör mig alltid så glad!!
      kram på dig vännen.

      Radera
  2. Det var ingen rolig start på dagen följer sedan resten av dagen också. Snyggt julkort blev det ju skönt att kunna varva ner efter en sådan hektisk dag.
    Kram Ulla
    Hoppas morgondagen blir bättre.

    SvaraRadera
  3. Beautiful card, Tess!
    You can participate here
    http://stampingforpleasure.blogspot.com/2012/09/rudolph-day-september-sticky-post.html
    - they give a great prize!
    ---
    Dear TESS,
    Would like to invite you to take a gift from my game - "Who is this girl?"
    I am very glad that you participated in my game because you was the muse of the game.
    I shall forward your address / or shipping address / - here:
    borqna_venkova@abv.bg
    Have a nice day!

    SvaraRadera