Sidor

Följ min blogg här

torsdag 8 november 2012

Julkort nr. 12

Torsdag idag, hur fort går veckorna egentligen?!!
Inte så långt kvar till jul nu, drygt 6 veckor.
Barnen har börjat fundera lite över vad de
 önskar sig i paket av tomten,
Emelia vill gärna ha ett skrivbord och
Sigge önskar sig en drake.
Det mest otippade var Jinas önskning,
en teckning, bra val tycker jag! :D

Igår var jag en sväng hos min scrap-kompis Marie,
blev en hel del gjort faktiskt,
lärde mig två nya vikningar och gjorde ett julkort.
Idag ska jag visa upp julkortet,
nummer 12 i ordningen.
(Hur ska jag hinna göra 30 st innan jul??)

På framsidan har jag använt mig av en söt Magnolia-stämpel,
fint mönster-papper från MajaDesign
och några små dekorationer.

Insidan blev såhär.
Granarna är embossade, fint va? ;)

Och till sist barsidan.

Ta hand om er och ha en bra dag.
KRAM!!

8 kommentarer:

  1. Hej Tess!
    Julkortet blev sååååå fint, fick ju se det live igår:))))
    Det är så trevligt när du kommer till mig, och igår hann vi ju testa en del nya vikningar:))

    Ha en fin dag
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. det är så skoj när vi ses!! :)
      kul att vi fick så mycket gjort sist med ju.
      hoppas du haft en härlig helg.
      kram på dig och hälsa familjen.

      Radera
  2. Jättefint julkort snyggt dekorerat.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  3. great creation and wow fabulous papers they are stunning
    hugs Kate x

    SvaraRadera