Sidor

Följ min blogg här

fredag 16 november 2012

Ljuskort

Hej vänner!!
Hoppas ni alla haft en underbar vecka.
Nu är det äntligen fredag, ljuvligt!!
Efter en fullspäckad vecka i skolan 
väntas det nu vila, mys med familjen, lite pyssel
och kanske en kopp glögg till kvällen.
Men först vill jag visa upp mitt senaste alster för er.
Min fina vän MARIE visa mig en ny vikning sist vi sågs.
4 värme-ljus får plats i den lilla fickan på kanten,
och med ett band runt så riskerar man inte att de trillar ur.
Såhär blev mitt resultat.


Jag har använt en söt Magnolia stämpel som jag 
färglagt med Promarkers och glitter (syns dåligt).
De mönster papper jag använt är även de från Magnolia.

Denna vikningen var väldigt rolig att prova
och det ser mer arbetat ut en ett kort 
med den vanliga vikningen, enligt mig.
Tack Marie för tipset!! 

Utmaningar för detta kortet:

Tack för titten.
Önskar er alla en fantastisk fredag.
Ta hand om varandra.
KRAM!!

16 kommentarer:

  1. Lovely card and great use of Tilda + super creative design!

    Thanks for joining us this challenge at the Diva's by Design Challenge Blog...
    DT Member Rina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you sooo much for your lovely comment Rina!! Hugs, Tess.

      Radera
  2. Väldigt vackert kort lika snyggt med grönt som blått. Ha en bra helg och mys med tända ljus. Snygg vikning och en fin present.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack så mycket ulla!! :) ha en härlig helg du med!! kram.

      Radera
  3. Hi there, oh that is just soooo pretty! Lovely image and colour choices.

    Thanks for joining in with us this week at Divas by Design.

    Sarah

    SvaraRadera
  4. Hej Tess!
    Såååå fint ditt ljuskort blev:) måste få se det live nästa gång vi ses:) Kul att du tyckte om vikningen:) Magnolia stämpeln är ju såååå söt och rolig att färglägga:))

    Ha en fin helg med familjen
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack gulliga marie, dina kommentarer är alltid lika gulliga. kram vännen.

      Radera
  5. beautiful creation!
    thanks for joining us at Charisma!!!

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Supersött och fint kort du gjort. Jättesöt stämpel som du färglagt väldigt fint! Ska försöka ge mig på mina promarkers igen, de har legat och dammat ett tag nu =)
    Så fin vikning, jag har inte gjort med värmeljus men med choklad i, inte helt fel det heller,hihi.
    Fint papper du valt att använda!!
    Ha en fin helg!
    kram Iffa

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack snälla iffa för din fina kommentar, alltid lika kul att läsa besökarnas hälsningar. ha en härlig vecka. kram.

      Radera
  7. Lovely cool colours and a sweet little image.Thanks for playing with Charisma this week.
    xx Vee

    SvaraRadera
  8. That's gorgeous! Thank you so much for sharing with us at Charisma Cardz Challenge and good luck!

    Hugs

    Claudia

    SvaraRadera