Sidor

Följ min blogg här

måndag 12 november 2012

Stafflikort

God morgon vänner!
Hoppas att måndagen har börjat på 
ett bra sätt för er?!
Här hemma har vi det toppen,
en "ledig dag" idag och jag och barnen ska
passa på att ta en tur till öppna förskolan
och leka av oss lite och efter det blir det fika
och lek med Tina och hennes goa grabbar.

Ska visa upp mitt senaste alster för er,
ännu ett julkort och ännu en Magnolia.
Den här gången blev det ett staffli-kort och
jag använde mig av blåa, vita och bruna toner. 

Såhär blev framsidan.

Uppställt ser kortet ut såhär.

Och en bild på baksidan också.

Utmaningar för detta kortet:

Nu vill jag bara önska er en fortsatt bra vecka.
KRAM!!

10 kommentarer:

  1. What an adorable realization with Tilda ! Sensible choice of colours. Wonderful composition. Bravo ! Excellent work !

    Thanks for joining us at Charisma Cardz this week.

    Hugs from France.
    Catherine.

    SvaraRadera
  2. Hej Tess!
    Så skönt att du är "ledig" idag och får rå om barnen:))
    Såååå fint ditt stafflikort blev, med läckra papper och dekorationer:) och stämpeln är såååå söt, så fint du målade den:)
    Jag vill se kortet live sedan:)

    Ha nu en skön dag med barnen:))
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  3. What a great easel card! I love the frosty tones; and that Tilda....oh so cute!

    Thanks for visiting my blog:0)

    Hugs;
    Janette

    SvaraRadera
  4. totally beautiful!
    Many thanks for joining in the
    ♥Cute Card Thursday Challenge♥
    this week! Debxx

    SvaraRadera
  5. Super sweet card.
    Beautiful LO.
    Thanks for playing along at Charisma this week.
    Good luck
    Debs xx

    SvaraRadera
  6. Vilket fint kort du gjort!

    SvaraRadera
  7. What a stunning card. So lovely design. I like your colors choice and that image is super cute. Thanks for sharing.

    SvaraRadera
  8. Ett mycket vackert resultat! Jag gillar kortet.

    Svar: Tack snälla för dina fina ord, det betyder så mycket för mig. :')

    Trevlig helg.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Så underbart kort härligt med blått.
    Kram Ulla

    SvaraRadera