Sidor

Följ min blogg här

söndag 30 december 2012

Foto-inspiration med SC

God morgon vänner!!
Jag hoppas att ni alla mår prima och att ni 
njuter av det sista som är kvar på år 2012?!
Själv försöker jag ta till vara på varje minut,
inte länge kvar tills det är dags att skicka tillbaka
 kidsen till dagis och gubben till arbetet.
Och själv ska man snart tillbax till skolbänken, tentor,
plugg och föreläsningar.

Nu när julen är över kändes det skoj att plocka
fram alla roliga stämplar som inte är jul-relaterade.
Jag kikade runt bland mina Saturated canary digisar,
mina favoriter.
Hittade till och med ett par som jag inte använt ännu, 
bland annat en riktig sötnos "Rose Red"
som jag genast blev sugen på att färglägga.

Utmaningen på SC denna gången går ut på att 
inspireras av en bild,
om du vill se bilden hittar du den HÄR.

Såhär blev mitt resultat.
Enyoj. ;)

Framsidan.

Insidan.

Baksidan.

Papper från Maja Design och stämpeln är ju då SC.
Övriga detaljer såsom stickles, pärlor, blommor,
metall-dekorationer, knapp och organzaband.
Och sist men inte minst, en ljuvlig stans från MS.

Utmaning för detta kort:

Trevlig dag alla!
KRAM.

10 kommentarer:

  1. Svar
    1. tack marita!! och gott nytt år till dig!!

      Radera
  2. Hej Tess!
    Ja snart är detta året till ända. Nu hoppas vi att det blir ett fint nytt år:))

    Så läckert ditt kort blev, gillar stämpeln. Du har målat den så fint:)) snygga dekorarioner:))

    Ha en fin Söndag
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack marie!! hoppas du kryar på dig snabbt nu!! kram kram.

      Radera
  3. Such a pretty card!
    Thanks for sharing it with us over at Saturated Canary Challenges! x

    SvaraRadera
    Svar
    1. thanks jane! happy new year to you.

      Radera
  4. Så snyggt kort härliga färger.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack så mycket ulla!! och gott nytt år!!

      Radera
  5. This is so pretty...thanks for sharing with us at SC Challenges..hugs Debs x

    SvaraRadera