Sidor

Följ min blogg här

söndag 16 december 2012

Sista julkortet?

God kväll vänner.
Nu lider denna kväll mot sitt slut
och en ny vecka närmar sig med stormsteg, 
sista veckan innan jullovet.
Hoppas ni alla har njutit av en härlig helg
och laddat upp era batterier inför den kommande
veckan?!
Hur har ni det med julklappsinköpen, klara?
Själv har jag ett par till som ska inhandlas,
men det får jag försöka hinna med under veckan.
Men innan denna kvällen tar slut så vill jag passa på
att visa upp mitt senaste kort, kanske det sista 
julkortet för i år?



Jag har (som vanligt) använt mig av en 
Magnolia-stämpel
och (som vanligt igen) papper från Maja Design.

Utmaningar för detta kort:

Önskar er alla ett härligt slut på denna kväll
och en fin dag imorgon.
Kram på er vänner.

24 kommentarer:

  1. Oh what a gorgeous card, such a sweet image! thank you for joining in with the cutie pies xx

    SvaraRadera
  2. sweet card!!!
    Thank you so much for joining us at Charisma!!!

    SvaraRadera
  3. Hej Tess!
    Sååååå vackert julkort du gjort:) Söt stämpel och vackra papper:)) Ja nu blir det nog inte så många julkort mer gjorda i år. Jag har några kvar till grannarna:)

    Ha en fin dag
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. nu blir det massa roliga och färgglada stämplar och kort istället, ut med julen. ;)

      Radera
  4. Wow så snyggt kort snygg vikning. Fint dekorerat härliga färger.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  5. Such a lovely Christmas design. Thanks for playing with Charisma this week.
    xx Vee

    SvaraRadera
  6. A great Christmas make! Thanks for playing along at Charisma Cardz! xxx

    SvaraRadera
  7. Beautiful card, thanks for joining us at Cutie Pie Challenge, good luck cheers Sue N x

    SvaraRadera
  8. Really lovely card! Thanks for joining us at Charisma Cardz.
    Joanne x

    SvaraRadera
  9. Just gorgeous! The pearl frames add such a delicate texture.
    Thanx so much for joining us this week at MDUC for our Christmas challenge.
    xXx

    SvaraRadera
  10. Gorgeous Easel card! Thank you for sharing with us at Charisma Cardz Challenge and good luck!

    Hugs

    Claudia

    SvaraRadera
  11. This Tilda is adorable, love your perfect creation, thanks so much for joining our Christmas challenge this week at Magnolia Down Under, good luck!

    SvaraRadera
    Svar
    1. thank toy for your lovely comment lori!! :)

      Radera
  12. Such a cute card.
    thank you for joining the Cutie Pies Cute Christmas challenge x Susan x

    SvaraRadera