Sidor

Följ min blogg här

söndag 2 december 2012

Göteborg

Hemma igen i verkligheten,
efter en helt ljuvlig helg i Göteborg ihop med 
min älskling.
Vi har njutit av varandras sällskap till fullo,
bott på hotell vilket innebär även hotellfrukost, 
vilket jag bara ÄLSKAR!!,


vi har ätit god mat (i lugn och ro),


varit på Stefan & Krister -föreställning 
("Campa i klaveret" skit kul var den!!),
besökt "Jul på Liseberg" för första gången


(där vi kammade hem storvinsten på chokladhjulet)


shoppat (både julklappar och "ego-shopping"),
haft sovmorgon m.m.
Och efter denna härliga helg var det lika
härligt att komma hem och få kramas med
de tre små juvelerna. 

4 kommentarer:

  1. Hej Tess!
    Sååååå mysigt ni verkar ha haft i Göteborg:))
    Och vilken smarrig vinst:)

    Hoppas vi kan träffas snart:)
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Göteborg var verkligen underbart!!
      Men man längtade hem till kidsen oxå. ;)

      Radera
  2. Så mysigt ni har haft det min man och jag skall åka till Helsinborg och bo på hotell och tura över sundet. Bara njuta av god mat och härlig frukost man får unna sig lite gott ibland sätta lite guldkant på tillvaron.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är så härligt med en liten tur då och då, bra för både kropp och själ. ;)
      Hoppas ni hade skoj i Helsingborg!!
      Kram.

      Radera