Sidor

Följ min blogg här

måndag 10 december 2012

Julklappar och önskelista

Hej alla!!
Hoppas allt är bra med er och att ni njuter
av allt som december månad har att erbjuda?!
I helgen var jag, Marie & Ted en sväng i stan 
och shoppade julklappar.
Jag handlade mestadels till kidsen.
Emelia ska få pyssel och ett spel.
Till Sigge blev det en film och ett spel även till honom.
Jina var det lite svårare att hitta något bra till, 
(så jag får ta ännu en tur till stan i veckan) 
 men det blev några burkar leklera, 
tänkte tillägga lite småsaker såsom diadem och 
kanske även en väska.

På min egna önskelista står det:
strumpor
lien termos (att ha kaffe i till skolan)
kollegieblock

Får se om man har varit snäll och om
tomten tycker man är värd någon paket.

2 kommentarer:

  1. Hej Tess!
    Visst var det trevligt i Söndags på vårt lilla stadsbesök:)) Och vi hittade ju lite grejer oxå:))
    Så snäll som du är, så kommer du få många klappar:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  2. hehe, du borde få fler än mig. ;)

    SvaraRadera