Sidor

Följ min blogg här

tisdag 15 januari 2013

30-årskort

Idag fyller en av mina fina vänner 30 år,
grattis tanten. ;)
Och på lördag ska vi fira hennes födelsedag
med buller och bong.
Dagen till ära ska hon få en fin present som jag 
hoppas hon kommer att gilla,
och självklart blir det ett litet kort också.
Denna gången helt utan stämpel,
väldigt ovanligt för att vara mig.

Framsidan.

Insidan.

Baksidan.

Hela kortet går helt i svart, vitt och silver.
Tror det kommer att passa henne bra.

8 kommentarer:

  1. Hej Tess!
    Så läckert enkelt kort du gjort till din vän:) tror säkert hon kommer att gilla det.
    Hoppas ni får en trevlig fest:)

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  2. De enkla korten är oftast finast ser så eleganta ut.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag tycker det är ganska svårt att göra kort utan stämplar på, men blev faktiskt ganska nöjd med detta enkla faktiskt.

      Radera
  3. Absolutely FABULOUS!!!

    Big Hugs,
    Elise

    SvaraRadera
  4. Superfint kort! Jag tycker att det är jättesvårt att göra kort utan stämpel, men du lyckades ju alldeles perfekt. :D

    Jag känner att jag är lite dålig på att kommentera när jag smyger runt i bloggar just nu. Men jag är ofta in o kikar på det fina du har gjort. :D

    Kram Annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack annika!
      jag är oxå ganska dålig på att lämna kommentarer efter mig just nu, men tack för att du gjorde det, alltid skoj att se vad ni skriver. bra ego-boost! ;)
      trevlig helg vännen. kram.

      Radera