Sidor

Följ min blogg här

onsdag 9 januari 2013

Ett i blå toner med

Vill bjuda er på ännu ett shaker card ,
denna gången blir det ett i blå toner,
 istället för rosa, som jag gjorde sist.
Jag inspirerades av en färgutmaning på Mollys,
hoppas ni gillar min tolkning. :)

Framsidan.
Tyvärr blev fotona lite bleka och ger inte kortet de rätta färgerna,
men det är 2 sortets mönstrade papper i blå toner, 
sötaste digin från SC, färglagd med Promarkers.
Övriga detaljer såsom pins, pärlor, blommor, en bil-charm,
knapp, spets, band och tårtpapper.
Shakern är även denna gång gjord med Fairy sparkles glitter.

Insidan.
Stansen är från MS, pärlor från BoBunny och 
metallblommar från Py Hobby.

Och till sist baksidan.

Tack för titten.
Ta hand om er vänner.
KRAM.

12 kommentarer:

  1. gorgeous image and love the glitter so pretty
    Hugs Kate xx

    SvaraRadera
  2. Underbart kort och så snyggt dekorerat. Hörliga blå färger.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack så mycket ulla. alltid lika kul att läsa dina kommentarer inne hos mig!! :)
      trevlig helg. kram.

      Radera
  3. Hi Tess! Oooh this is DARLING!!! I love these shaker cards! Gorgeous!!

    Big Hugs,
    Elise

    SvaraRadera
  4. Men åh vad gulligt kort! Vad härligt motiv! Har inte ännu ett enda av dessa SC stämplar men har kikat in och måste nog snart göra mig en beställning på lite digisar :)

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja SC digisarna är supersöta och sååå härliga att färglägga!! :) trevlig helg du med. kram.

      Radera
  5. Morning sweetie this is simply stunningly gorgeous, huggles Pops x x x

    SvaraRadera
    Svar
    1. big thanks pops!! :) your comment mekes my day. <3

      Radera