Sidor

Följ min blogg här

söndag 13 januari 2013

Photo 365 v.2

Helt slut efter en underbar dag ihop med
min älskling och våra juveler.
Vi har spenderat hela denna härliga januari-dagen 
utomhus. Korvgrillning, motorcykel-åkning,
snöängel-tillverkning och snowracer-tävling stod 
på programmet. 
Eftersom jag inte haft tid att pyssla något under
helgen, kommer jag att visa upp fotona för
v.2 i mitt "photos 365"-projekt.

7. Street.
Sigge provsitter hästen på ICA-torget.

8. Something beginning with 'T'.
Ingen bra dag idag. :(

9. Paper.
Mina senaste alster, ett för flicka och ett för pojke.

10. One o' clock.
Såhär skoj har man det när tentan börjar närma sig.

11. Water.
3 i 1.

12. Suprise.
Emelia överraskades av denna syn,
ett eget skrivbord med diverse prylar, glad tjej!!

13. Circle.
Korvgrillning utomhus, lovely!!

Tack för titten.
KRAM.

6 kommentarer:

  1. Så trevligt ni verkar ha haft man får unna sig lite avkoppling från sina studier också. Så söta dina kort blev.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  2. Hej Tess!
    Så trevligt ni verkar ha haft i helgen:)) Och bilderna du visar är så fina:) Badkarsfotot, så sött:)) Idag blir det till att skotta snö!

    Ha en fin dag
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack marie! trevlig helg vännen. och hoppas vi kan träffas snart igen. kram.

      Radera
  3. Hejsan! Vad kul du vill va med på min blogg candy! Söta kort du gjort och ungarna är söta de med där i badet! :)
    Kram Maja

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack för chansen att vinna din fina candy! :)
      önskar dig en trevlig helg. kram.

      Radera