Sidor

Följ min blogg här

måndag 7 januari 2013

Shaker card

Måndag idag vilket betyder tillbax till
rutinerna, barnen till dagis, gubben till jobbet
och jag själv tillbaka till skolböckerna.
Känns både skönt och trist på samma gång,
har varit så härligt att vara ledig 
och kunna umgås och mysa tillsammans med
hela familjen under de här 2 veckorna.

Under helgen har jag knåpat ihop ett kort
som jag ska visa upp för er,
det blev ett shaker card med en söt stämpel från

Framsidan.
Mönstrade papper från Maja Design.
SC stämpel färglagd med Promarkers.
Shakern är gjord av Fairy Sparkles glitter.

Insidan.
Kantstansen är  en MS-stans.
Hörnen är från Prima.

Baksidan.

Veckans utmaning på SC gick ut på att inspireras av 
en låt under skapandet, jag valde 
"Butterfly baby" med Angelina Perete.


Det var allt för idag.
Ta hand om er vänner.
KRAM!!

18 kommentarer:

  1. This is a gorgeous card hun xxx

    SvaraRadera
  2. Gorgeous and the song is soooooo sweet!

    SvaraRadera
  3. Hej Tess!
    Ja nu är det som vanligt igen, rätt skönt faktiskt:)) Ted börjar i morgon.

    Men sååååå läckert kort du gjort; me like:))
    Vackra papper och så söt stämpel som du målat så fint:)) Jättefina dekorationer du har använt oxå:)) Du är så duktig:) Jag måste få se kortet nästa gång vi ses:))
    Tack för den snälla kommentaren inne hos mig, jag blir sååå glad:))

    Lycka till i utmaningen:))
    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack marie!! dina kommentarer är alltid underbara att läsa! :)
      tack och ta hand om dig. kram kram.

      Radera
  4. totally gorgeous so soft and pretty just love it
    Hugs Kate xx

    SvaraRadera
  5. Oh my goodness, this is so DARLING & SWEET! Love the soft colors on this .. perfect for a baby card!!! GORGEOUS and I LOVE it!

    Big Hugs,
    Elise

    SvaraRadera
    Svar
    1. oh elise, thank you for your lovely comment, it makes me happy!! :)

      Radera
  6. Vilket gulligt kort härliga färger. Min blogglista håller inte sig uppdaterad från din blogg enligt den har inte du gjort något inlägg på en vecka och det är inte första gången. Får kanske ta väck dig och lägga in dig igen.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  7. Such a gorgeous card. Jeanette

    SvaraRadera
  8. Good Morning sweetie, this is just fabulous, thank you for joining us at Saturated Canary this time hugs Pops x x x

    SvaraRadera