Sidor

Följ min blogg här

torsdag 31 januari 2013

Till en pojke

Igår var jag hos min fina vän Marie,
vi hade riktig skapar-verkstad i ca 6 timmar,
sååå kul!!

Framsidan.
En supersöt digi från SC färglagd med promarkers.
Väldigt enkelt utan massa krims-krams,
med ett par knappar och en bil-charms fick det 
i alla fall bli.
Alla papper är från Papermania och inte MajaDesing,
till och med jag kan byta lite ibland, även om det inte är ofta. ;)

Insidan.
Texten lackade jag med lite 3D-lack.
Dekorationer från BoBunny och Prima.
Den underbara kantstansen är från MS.

Baksidan.
Bara älskar de här utstansade noterna, skitsnygga.
Bra att du köper så mycket roliga saker som jag får
 ta del av, Marie. ;)

KRAM.

4 kommentarer:

  1. Hej Tess!
    Kortet blev urläckert, har ju sett det live:))
    Stämpeln målade du så fint:) Kul att du tycker om scrapgrejerna jag köper:)) Noterna blev urläckra:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack marie!! :) noterna är uuuuuunderbara!!

      Radera
  2. Jättefint kort snygg insida.
    Kram Ulla

    SvaraRadera