Sidor

Följ min blogg här

tisdag 26 februari 2013

Blogg-candy

Hej vänner!!
Om 1 månad fyller jag år (29 för att vara exakt)
och min lilla blogg firar ½ år.
Det hade jag tänkt att fira med en blogg-candy
tillsammans med er.
Hoppas ni vill vara med?! =)

Jag är så tacksam för alla era fina kommentarer 
ni lämnar här hos mig och för att ni tar er tid att
besöka min blogg.
Ni är alla så inspirerande och jag älskar att kika in
hos er för att se alla era olika skapelser!

Detta är vad jag kommer att lotta ut:

Designark från Dovecraft, 2 papper av 12 olika designs,
ett gäng vintagebilder från Pion design,
några buntar rosor i blandade storlekar och färger
och lite blandade dekorationer såsom
doilies/tårtpapper, satinband, pins och olika pärlor.

För att vara med i utlottningen läs nedan:

1) bli följare av min blogg om du inte redan är det
(längst upp på min sida)

2) lägg upp bilden i din sidebar eller skriv ett
blogg-inlägg och länka tillbax till mig

3) lämna en kommentar på detta inlägget

Dragningen sker om 1 månad från nu,
alltså 26/3 2013, min 29-års dag.

Lycka till vänner.
KRAM!!

24 kommentarer:

  1. What a pleasant surprise, dear Tess!
    I record with great joy!
    I would love to win!
    Wish you a nice day and good luck!

    SvaraRadera
    Svar
    1. hi borqna!! i'm happy to se that you are joining my candy! :) good lyck.

      Radera
  2. Hej Tess!
    Oj! nu måste du hjälpa mig;) självklart vill jag vara med i din läckra utlottning:)) jättefina grejer:))

    Må så gott, och krama barnen från mig:)
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. självklart är du med marie! ska visa dig nästa gång hur man länkar, vi har ju pratat om det flera gånger nu ju. ;)

      Radera
  3. Såklart vill jag också vara med. Vi fyller nära varann minsann. Det var en fin candy du lottar ut. Jag följer och länkar.
    Ha det gott nu när det våras. Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Klart som korvspad att jag vill var med och fira dig och ha chans på att vinna det fina candy. Länkar i min sidebar och är redan innan följare av din blogg.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
    Svar
    1. hihi, stort lycka till till dig ulla. :)

      Radera
  5. Nice candy!Thank you for the chance!
    Hugs, Sonya!

    SvaraRadera
  6. Jeg er gjerne med. Føler den flotte bloggen din, og har postet candyen i sidebaren min.

    Klem fra Hilde

    SvaraRadera
  7. Klart jag vill vara med och fira både dig och din blogg. Jag brukar titta in och kika på dina fina alster.
    Nu hoppas jag på tur, skulle bli en födelsedagspredent åt mig också då jag fyller år två dagar efter dig, dock får du lägga till det dubbla :-)
    Kram Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. kul att du vill vara med! lycka till. hade ju varit perfekt med en present till din födelsedag. önskar dig lycka till. kram.

      Radera
  8. Visst villjag vara med o fira o tävla om dit fina candy.
    bittan4@gmail.com

    SvaraRadera
  9. Hi dearest Tess,nice to meet you,I'm your new follower^_^
    I found your blog while leaving comment on my blogfriend,thanks for the chance to win a gorgeous candy^_^
    If you visit my blog I'm very very happy^_^
    Sonia

    SvaraRadera
    Svar
    1. hi sonia! thanks for following my blog. and i'm happy to see that you want to celebrate with me. good luck. o fcause i'll visit you, i pop over emedietly. hugs, tess.

      Radera
  10. Klart vill jag vara med ,så fin candy.
    Vill gratulera dig i förskott
    Jag är följare och länkat...bilden i min sidebar
    Kram Inga

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack!! :) kul att du vill vara med och fira. lycka till!! kram, tess.

      Radera
  11. Hej! Jag vill gärna vara med i din fina utlottning!
    Har det mysigt!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  12. Vill gärna vara med i Din candy och stort grattis till Dig och till Din blogg. Har kollat runt och sett mycket fina alster.
    Kram atti.

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack så mycket atti!! :) önskar dig lycka till dragningen. kram, tess.

      Radera