Sidor

Följ min blogg här

lördag 2 februari 2013

Härlig helg

God morgon vänner!
Lördag idag, och inget inplanerat, HÄRLIGT!
Kanske skulle man ta med kidsen och en fikakorg
 till lekparken?! Ja, så får det nog bli!
Och imorgon ska jag hänga med världens bästa
Tina och hennes små kottar, medan våra män och de
äldsta barnen är och leker av sig på Monkey town,
det ser jag fram emot!! Baby-mys med lille Hugo. <3
Gårdagen bjöd på en mycket trevlig after-work
ihop med de härliga tjejerna från plugget. 
En sväng på Olearys, några glas vin, panpizza buffe
och massa tjatande i hela 6 timmar. Underbart!!
En toppenhelg, om ni frågar mig! ;)
Och detsamma önskar jag er!!
Kram vänner.

2 kommentarer:

  1. Hej Tess!
    Javisst hadde vi en härlig scrapdag:)) Alltid lika roligt när du kommer:))))& mackorna var ju sååå goda:) Tack!
    Hoppas du är pigg idag, efter gårdagens after-work;))hihi!:)
    Visst är det skönt att ta helgen som den kommer:)) Idag har jag varit ute med vovvarna ganska länge, de älskar att springa runt och rulla sig:)) de blir som tokiga;)
    Hoppas ni får en trevlig dag imorgon:))

    Ha nu en skön kväll, vi hörs snart igen:))
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  2. håller med dig, det är alltid sååå skoj att ses och scrappa lite!! så kul att komma till dig för du har så mycket fina saker, får inspirationen att flöda. ;) önskar dig en trevlig helg vännen. kraaaam. <3

    SvaraRadera