Sidor

Följ min blogg här

söndag 10 februari 2013

Kort med vintagebild

Hoppas ni alla har haft en härlig helg?!
Vi har haft fullt upp trots att vi inte varit 
helt pigga.
Pulkaåkning, familjemys med melodifestivalen
(barnenes favorit var självklart Sean Banan)
och en sväng till morfar fick det bli.
I kväll somnade barnen tidigt och då passade
jag på att sätta mig och pyssla en stund
(trots att jag egentligen kanske skulle lagt tiden
på att försöka plugga eller liknande).
Idag uteslöt jag stämplarna och använde mig
istället utav en vintagebild.
Enjoy. ;)

Framsidan.
En gullig vintagebild och blandade dekorationer i grönt
vitt och ljusbrunt.

Insidan.
Det mönstrade pappret är från Magnolia, tack Marie!! :)
Älskar denna dien med, sååå snygg ju.

Baksidan.

Utmaning för detta kort:

Ha nu en härlig vecka vänner
och tack för titten.
KRAM!!

6 kommentarer:

  1. Hej Tess!
    Det var ett vackert vintage kort du gjort:)) Visst är det pappret vackert:))
    Det är sååå skönt nu när det är sportlov:)) behöver inte ställa nån klocka:)
    Synd att inte du har lov!

    Ha en bra dag i morgon:))
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack marie!! ja jag vet, tänk om jag med varit ledig va mycket vi kunde ha scrappat då. ;)

      Radera
  2. Så gulligt vintage kort ja man gör fler sådana nu än stämpla ocj måla det går fortare. Så snyggt papper och fjärilen passar bra på vilket kort man än gör.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  3. Tess your card is stunning, so elegant and pretty and the image is adorable.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamp
    hugs Mandy xx

    SvaraRadera