Sidor

Följ min blogg här

torsdag 28 februari 2013

Nikki + utlottning på Lantstället

God morgon vänner.
Idag ska jag visa upp ett kort för er.
Denna gången använde jag "Nikki" en söt digi från SC
som jag har färglagt med promarkers.


De mönstrade papprena är från Maja design.
Blandade dekorationer och stansen är från MS

Det är även dags för ännu en utlottning på Lantstället.
Denna gången lottar vi ut ett vackert armband 
i vitt läder,


tillverkat av Frida Sernefell, F Sernefell disign.
Fridas smycken finns till försäljning på Lantstället.
För att delta i utlottningen kika in på vår Facebooksida
och delta i evenemanget som du hittar HÄR.
Lycka till.

Nu är det dags för mig att gå ut i det fina
vädret och ta mig iväg till skolan.
Önskar er alla en härlig dag.
KRAM.

8 kommentarer:

  1. Vilket underbart kort!! Jättefin kantstans, tycker verkligen om sc:s motiv. Synd bara att jag inte kan skriva ut några motiv..

    Hoppas att du får en fin helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna för din gulliga kommentar!
      Jag gillar med SC-stämplarna. Har sett att Mollys börjat sälja vanliga stämplar från SC kika in där, kanske hittar du nått du gillar.
      Ta hand om dig. Kram, Tess.

      Radera
  2. Hej Tess!
    Ditt kort blev ju såååå läckert, har ju fått se det live oxå:))))Du är sååå duktig:)
    Jag hämtade ett paket i dag från Py Hobby med snygga dies från Memory Box och en kantstans från MS, jättefina:))))) Du får se dem nästa gång du kommer:)

    Ha en fin dag i skolan imorgon
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. åååååh va skoj med nya saker, NYFIKEN!! får kika förbi dig under kommande vecka och spana in nyheterna! ;) ta hand om dig vännen. kram!!

      Radera
  3. Så läckert kort och härliga färger snygg stans.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  4. Superfint kort du gjort, älskar kanten på det!!
    Det pappret du använt är ett av mina favoriter ur den serien, färgerna är så fina tillsammans =)
    Kram Iffa

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack iffa!! älskar med den stansen, finns många fina från MS!! :)

      Radera