Sidor

Följ min blogg här

måndag 18 februari 2013

Photo 365 fortsättning av v.5 + v.6 & 7

Insåg precis att jag missat att lägga upp bilder jag
tagit till projekt "Photo 365".
Så...VARNING för bilder i MÄNGDER. ;)
Vi börjar med fortsättningen av v.5.

1. Fork.
Bilden är tagen i vår butik, Lantstället.

2. Pattern.
Emelia har haft skaparverkstad på förskolan, flera paket
delades upp mellan familjemedlemmarna.

3. Something beginning with "E".
Mys med min fina Emelia.

Och nu kommer bilderna för v.6.

4. Hope.
En ask jag gjorde för ett tag sen, runt om asken skrev jag 
små ord såsom kärlek, tro, hopp och lycka.

5. Something you smelled.
Dumle-muffins, mums!!!

6. Soft.
Självklart en hög med nallar i sängen.

7. Your name.
Det är jag som är fru Ekwall. :)

8. Something orange.
Vacker färg.

9. Guilty pleasure.
Dumle. <3

10. 3 o'clock.
Denna klockan är sååå fin, tyvärr tillhör den inte mig.

Och till sist bilderna för v.7.

11. Entrance.
Finfin dörrkrans.

12. Where you eat lunch.
Lunch på HLK tillsammans med gänget i klassen.

13. Walkning.
Jag hade ångest när jag köpte de här men 
"these boots are made for walkning"
bara älskar dom.

14. Love is...
Kärlek är min underbara familj. <3

15. Inside your fridge.
Tomt!! Men på onsdag blir det storhandling. 

16. Perfect.
En mycket uppskattad present, perfekt!!

17. In your hand.
Jina. <3

Det var allt för idag. :)
Kram på er vänner.

12 kommentarer:

  1. Hej Tess!
    Såååå många läckra foton du visar:) Det är så kul att få se så fina foton på din fina familj:))

    Må så gott, så hörs vi snart igen:) Det är väl snart dax att träffas igen och scrappa lite:))))

    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack marie, men just i detta inlägget var det ganska sparsamt med familjebilder. ;)
      hoppas vi ses snart, scrapp-sugen!! kram.

      Radera
  2. Hej Tess !! Det är så kul att du heter samma som mitt yngsta barnbarn. För det är ju inte så vanligt. Du måste absolut ta dig i kragen och virka kakor. Det är jätteroligt och blir snabbt resultat. De jag virkar nu ska till Röda korsets Kupan. De har bett mig.
    Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har sett att ditt barnbarn heter Tess, varit inne och kikat på Lenas sida några gånger nu. Men egentligen heter jag inte Tess, utan Teres, Tess är mitt seknamn. ;)
      Jag ska absolut försöka ta tag i det där med att virka kakor, ser kul ut.
      Önskar dig en härlig kväll. Kram.

      Radera
  3. Hej! Tack för titten hos mig! Nu hittade jag ju hit, och vad mycket fina saker du gör och vilka underbara bilder!!! Återkommer snart igen!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för dina fina ord Ewa!! :)
      Kram och trevlig kväll.

      Radera
  4. Lots of beautiful photos! Thank you for sharing them! I especially love the one with your baby's hand in yours .. that's so precious! :)

    Big Hugs,
    Elise

    SvaraRadera
  5. Hej ! Ja det var inte lite bilder men vad trevligt att du visar oss dessa underbara bilder.
    HA en bra helg.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ulla!! Dina härliga kommentarer är alltid lika trevliga att läsa.
      Kram på dig och trevlig kväll.

      Radera
  6. TESS, this is great!
    I I congratulate you for your participation in this challenge!
    Great surprise for me - I am very glad!
    Magnificent ideas on topics of the day!
    HUGS

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks Borqna!! I'm happy to see you again!!

      Radera