Sidor

Följ min blogg här

fredag 8 februari 2013

SC - Windy day

Godmorgon vänner!!
Här fortsätter vi med sjukstuga,
har snart varit sjuka i en månad, såååå tröttsamt!!
Hoppas ni mår bättre?!
Helgen närmar sig med stormsteg, ska bli härligt.
Undrar vad denna helg kommer att bjuda på,
kanske blir det en sväng till pulkabacken,
man får ju passa på nu när det är så mycket snö.
Under veckan har jag beställt hem 3 nya digis från 
Saturated canary. Älskar Kristas söta stämplar!!
Självklart började jag färglägga dom direkt,
nedan ser du resultatet på "Windy Day".

Framsidan.

Insidan.

Baksidan.

Denna papperskollektionen från Papermania är
ljuvlig, gillar att kombinera rött och blått!

Det var allt för denna gången
Nu önskar jag er alla en toppen helg!!
Och tack för titten.
KRAM!!

16 kommentarer:

  1. Gulligt kort, fina färger och fina dekorationer, gillade den där fågelburen :)
    Trevlig helg och hoppas det blir en dag i pulka backen! Här jobb men lite kul ska väl hinnas med mellan arbets skiften!
    kram Maja

    SvaraRadera
  2. Hej Vännen!
    Så tråkigt att du blivit sjuk:( kände ju inte igen rösten när vi pratades vid för en stund sedan. Hoppas nu att du får må bättre i helgen:))

    Ditt kort blev sååååå läckert, stämpeln är sååå söt och du har målat den så fint.Vackert med spetsen,blommorna & den söta fågelburen:)))

    De papprena är ju såååå läckra, har ju oxå dem:) TACK Vännen:))

    Ha nu en fin helg med din familj:)
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack marie, dina kommentarer värmer alltid lite extra. kram vännen och hoppas vi kan ses snart.

      Radera
  3. Så söt tjej och gulliga dekorationer gillar spetsen mycket härlig form på kortet.
    Njut av helgen hoppas solen kommer att lysa på er. Skall också arbeta denna helgen som Maja. Nästa helg kommer nog min svägerska ocj sväger ner från Örebro så då blir det att ta igen sig denna helgen det får räcka med jobb.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack ulla. hoppas du hade en härlig helg.
      kram kram.

      Radera
  4. Hej =)
    Oj, då kanske inte jag är rätt person att klaga som bara varit sjuk sedan i onsdags......fy vad jobbigt ni måste ha det hemma nu då. Hoppas ni kryar på er! Själv hoppas jag att jag tillfrisknar så jag kan ta mig till jobbet på måndag.

    Vilket fint kort!! De stämplarna är ju så fina, ser dom lite här och var och dom är så söta =)
    Det blåprickiga pappret på insidan gillade jag, jättefint och så fräsch och snygg insida!!
    Snygg form du gjort av ditt kort, älskar när det är olika former och inte bara fyrkantigt.
    Krya på er och ha en fin helg!
    kram iffa

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack så mycket iffa. och krya på dig du med!! :)

      Radera
  5. such a beautiful card, love the layout
    Hugs Kate xx

    SvaraRadera
  6. You have such a pretty blog site and your cards are so beautiful!! Thanks so much for the sweet comment you left at my blog! xo

    SvaraRadera
  7. Hi Tess, this is so beautiful! Love this darling image and how you've coloured her!

    Hugs,
    Elise

    SvaraRadera
    Svar
    1. elise, thank you so much, you comments always makes me happy!! :) hugs, tess.

      Radera
  8. Men stackars dig !! Det är många som är sjuka nu. Ett riktigt elakt virus som härjar. Men du har i alla fall orkat göra ett jättefint kort.
    Krya på dig ! Kram Eva

    SvaraRadera