Sidor

Följ min blogg här

fredag 8 mars 2013

Alisa with roses - MoManning

Godmorgon vänner!!
Härlig att helgen närmar sig.
Själv ska jag på scrap-mässa i Göteborg på söndag, 
första gången för mig och det ska bli sååå kul,
ser verkligen fram emot det!!
 Och sen blir det ju självklart till att kolla på Mello 
ihop med familjen på lördag också.
Hoppas att ni också har nått skoj att se fram emot 
under helgen?!

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det min fina 
scrap-kompis MARIE som fyller år, 
stort grattis till dig vännen!! <3
Hoppas du får en fin dag och härlig helg.

Självklart har jag knåpat ihop ett kort till henne,
det blev ett vårkort i härliga pastellfärger.
Såhär blev det.


Jag har i vanlig ordning använt mig av 
mönstrade papper från Maja design. 
Digin är dock helt ny (i alla fall för mig),
en ljuvlig liten tös från Mo Manning,
denna heter Alisa with flowers.
Gillar deras digistämplar men har inte så många ännu,
kanske får det bli till att köpa på sig några stycken,
de är supersöta ju! :)

Utmaningar för detta kort:

Önskar er alla en underbar dag!!
KRAM.

16 kommentarer:

  1. so soft and dreamy and beautiful
    Hugs Kate xx

    SvaraRadera
  2. Beautiful card. Pretty girl. Magnificent flower arrangement. Congratulations !

    Thanks for joining us at Charisma Cardz this week.

    Hugs from France.
    Catherine.

    SvaraRadera
    Svar
    1. thaks catherine from france!! :)

      Radera
  3. Hej min Vän:))
    TACK för det JÄTTE vackra kortet jag fick, me like:)))) och alla fina grejer som barnen gjort. Jag blev såååå glad:)))) Du har färglagt stämpeln såååå himla snyggt:)) Jag gillade även motiven som jag fick:)))))) TACK!!

    Idag hadde vi ju en superkul dag på mässan:)) och vad läckra grejer vi fick med oss hem:) vi shoppade loss redigt hi,hi!
    Både Ted och jag är ganska trötta nu.
    Hoppas det gick bra med lille Sigge:))

    Hoppas vi syns på Torsdag:))
    Ha en bra dag i skolan imorgon
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. kul att du gillade kortet marie! :)
      visst är mo manning stämplarna såååå söta!!
      får nog bli några fler sen när pengarna rullar in på kontot. ;)
      mässan var super skoj!! vilken inspirations-kick!!
      sigge mår bra, inget allvarligt denna gången, tack och lov.
      ta hand om dig. kram.

      Radera
  4. Your card is absolutely beautiful! It looks so soft and pastellic, just wonderful.

    Thank you so much for sharing your gorgeous card with us at Mo's Digital Pencil!

    Hugs, Anja

    SvaraRadera
  5. Underbart vackert kort och stämpelmotivet är verkligen urgulligt! Snygg layout på kortet och läckra vår färger!

    Låter som om du haft det riktigt, riktigt skojigt på scrap-mässan! Kan verkligen förstå att man önskar att man hade pengar i överflöd när man går på mässa, ojojoj så mycket vackert pysselgodis det finns att köpa och som man bara måste ha =)

    Ha en skön fortsättning på veckan!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack så mycket kristina!! detsamma till dig!!

      Radera
  6. Hi Tess. What a sweet card! I just love the pastel colors...and those flowers are fabulous!! Thanks so much for joining us for this week's "Anything Goes" challenge at Mo's!! Hugs. Pat Frank

    SvaraRadera
  7. Tess
    So happy to meet you. I loved your card design and all the extra details you used and your soft colors are just perfect! I am a follower! Hugs

    SvaraRadera
    Svar
    1. thank you for your lovely words carolann, i'll pop in and visit you in you blog. hugs, tess.

      Radera
  8. Congratulations dear Tess! BRAVO!
    You are N1!

    SvaraRadera