Sidor

Följ min blogg här

tisdag 12 mars 2013

Baby Edwin - Magnolia

Idag ska jag visa upp mitt senaste kort för er.
På mässan i söndags så köpte jag ju
4 stämplar, 2 st från Bildmålarna och
2 st Magnolia-stämplar, baby Tilda och baby Edwin.
Efter att ha stämplat upp allihopa så började jag
färglägga, jag började med denna lilla prinsen.


Edwin är färglagd med promarkers.
De mönstrade papprena är från Bildmålarna,
visst är de helt underbara?!
Provade också på en för mig helt ny vikning,
(som jag snappade upp under mässan)
blev faktiskt riktigt nöjd denna gånen. :)


Utmaningar för detta kortet:

Nu blir det en liten stund framför tvn.
Önskar er alla en trevlig kväll 
och en fantastisk dag imorgon.
KRAM.

20 kommentarer:

  1. This is so beautiful Tess! I love the style of your card too!

    Big Hugs,
    Elise

    SvaraRadera
  2. great design and gorgeous card
    Hugs Kate xx

    SvaraRadera
  3. Wowwwww,Hi my friend,this is a really gorgeous card^_^Adorable image and beautiful embellishments^_^
    Have a sweet day^_^
    Sonia

    SvaraRadera
    Svar
    1. thank you sonia!! wish you a lovely day aswell!! hugs, tess.

      Radera
  4. Hej Tess!
    Sååå underbart fint ditt kort blev:)) Stämpeln är supersöt och du har färglagt den så fint:))
    Vikningen är sååå läcker oxå:)) Papprena vi köpte är ju oxå superfina:))))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag gillar med vikningen, ska absolut prova den igen. :) tyckte att de bär bebis-stämplarna var heeeelt underbara. ska nog färglägga flickan idag om jag hinner. ta hand om dig. kraaam.

      Radera
  5. Det är så skoj att gå på mässor! :o) Kommer alltid hem med en massa nya skojiga saker! Vilken häftig vikning! Tips om hur man gör den? Vad heter den? Vet du nån sida som har tutorial? :o) Maila mig gärna!
    Ha det så gott! Kramar till dig vännen! //Riggan

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej riggan. va skoj att du kikar in i bloggen, var ett tag sen. men du håller ju dig uppdaterad på insta. ;)
      har ingen aning om vad vikningen heter eller vart man hittat tutorial, men jag kan kika in hos dig och lämna måtten. ;)

      Radera
  6. Hej!!
    Vilket underbart kort du har gjort med baby Edwin. Jag har med precis skaffat mig denna stämpel, men inte hunnit använda den än. Superfin vikning.. Roligt att få lite nya tips och idéer.. Jag tyckte mest att det blev lite jobbigt på mässan förra helgen. Var så trångt tyckte jag. Så det blev bara det som skulle inhandlas som det fokuserades på.

    Stort tack för de fina stämpelmotiven från SC.. Än har det inte funnits någon tid till pyssel, men hoppas att jag hinner lite i helgen. Är ju så sugen på att börja färglägga.

    Ha en trevlig helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. kul att du gillade stämpelmotiven, ska bli intressant att se hur du använder dom. kram.

      Radera
  7. Ååå så flott kort du har laget Tess!! Og for en tøff fasong på kortet.
    Baby Edwin er supersøt, og du har fargelagt han så vakkert!
    Tusen takk for at du delar hos MDUC denne uken.
    Klem, Camilla

    SvaraRadera
  8. Så snyggt kort och häftig vikning lilla söta Edvin och så fint dekorerat.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  9. Det var länge sedan jag besökte dig och så mycket fint du skapat.... detta kortet är underbart och vikningen verkar skoj... Håller tummarna för dig! Kramizar Susanne

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack susanne!! ja, jag gillar denna vikningen massa, det blir så gulligt.

      Radera