Sidor

Följ min blogg här

fredag 22 mars 2013

Baby Tilda

Ledig dag idag, sååå skönt!
Förmiddagen spenderade vi på 
öppna förskolan


och på eftermiddagen åkte jag till 
Blomsterlandet och inhandlade lite nya växter
till hemmet.
Efter lite städning och piffande ser det
nu riktigt mysigt ut igen. ;)


Kvällen la jag åt att färdigställa mitt senaste
alster, ett kort (igen!) med en gullig 
stämple från Magnolia - Baby Tilda.
Denna gången använde jag vita, grå och lila toner,
pärlor, spets och glitter.

Framsidan.

Insidan.

Baksidan.

Utmaningar för dett kort:

Tack för titten.
Ha nu en härlig helg.
KRAM.

10 kommentarer:

  1. Hej Tess!
    Visst blev blommorna vackra:)) Och kortet är ju såååå fint:) Har ju fått se det live:)Stämpeln är sååå söt och så fint färglagt. Spetsen och de övriga dekorationerna, sååå läckra:)
    Du är så duktig:))

    Hoppas vi ses snart:))
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  2. What a cutie and a lovely card design. So glad you could join us this week at Charisma. Good Luck!
    Joyce xx

    SvaraRadera
  3. wow this is gorgeous so soft and pretty
    Hugs Kate xx

    SvaraRadera
  4. I love your beautiful baby Tilda card, gorgeous details too.
    Thanks for playing along at Diva's this week and good luck with the challenge
    Hugs Laurie x

    SvaraRadera
  5. A beautiful card. I love the cute Tilda and your gorgeous soft colours and design.

    Thanks for joining us at Charisma Cardz this week and good luck.

    Sarahxx

    SvaraRadera