Sidor

Följ min blogg här

söndag 24 mars 2013

Photo 365 v. 12

18. Shoes.
Mina favorit skor, lite slitna nu, men de får gå ett tag till.
Kanske skulle jag ge mig på att tvätta dem i tvättmaskinen, 
går det?

19. A sign.
Vår-tecken, eller påskens tecken?!

20. Clean.
Tråkigaste bilden men hittade inget annat.

21. Working.
Som vanligt siter man men näsan i böckerna 
men snart är det dags för praktik och det ser jag fram emot.

22. About you.
Boken om mig som jag gjorde till en uppgift i skolan.

23. What you do for fun.
Självklart scrap och cardmaking,
men förutm det så är min favorit tid när
vi hittar på något skoj hela familjen.

24. Up.
Strålande sol, härligt!!

10 kommentarer:

  1. Hej, jag vill bara skriva och berätta att jag just nu söker efter kreativa själar till den nya kategorin på Scrap och Ting-bloggen. I kategorin kommer jag att samla alla bloggar inom pyssel & inredningskategorin, som vill vara med. Detta för att skapa ett litet "pysselforum". Det kommer i denna kategori finnas ett samlingsinlägg med alla bloggar men varje person/blogg får också ett eget inlägg där man skriver om sig själv och sin blogg.

    Låter det intressant för dig eller vet du en riktigt bra blogg inom pyssel & inredningskategorin ?
    Skriv till blogg@scrapochting.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej!! det låter som en rolig idé. hör av mig. :) kram, tess.

      Radera
  2. Vilka fina bilder. Snyggt när du gör collage !! Tittade även på ditt babykort med magnoliastämpeln. Jättegulligt !!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Hej Tess!
    Såååå fina bilder du visar. Alltid lika kul att få se vad du och din fina familj hittar på:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  4. Excellent! I like very much the book - About you.

    SvaraRadera
  5. Beauuuutiful photos!! Thank you for sharing!

    Big Hugs,
    Elise

    SvaraRadera