Sidor

Följ min blogg här

lördag 2 mars 2013

Photo 365 v. 8 + 9

Bilderna för vecka 8.

18. Something you didn't like.
Mera snö, nu vill vi ha VÅR!!

19. I am...
ME.

20. Where you stood.
Mc Donalds med stortjejen. 

21. Full.
Kvällsmys, fullt på bordet. 

22. Makes you smile.
En rolig kväll ihop med roliga tjejer.

23. A word.
Vår lilla Guldlock. <3

24. Cloud.
Solen lyser men himlen är grå...

Bilderna för vecka 9.

25. On your bedside table.
Mitt sängbord är fullproppat av fina saker 
som jag fått från mina underbara juveler.

26. Quiet.
Frukost i lugn och ro, härligt!!

27. Playing.
Sigge och Jina.

28. Upside down.
Tar en paus från bra läsning i Inzpira.

Utmaningen för mars månad:
Många roliga och en del ganska kluriga
foto-utmaningar.

2 kommentarer:

  1. Gomorron Tess!
    Sitter nu framför TV:n och ska kika på vasaloppet, älskar att se detta:)) och nu kom Birger med frukost till mig, räkmacka med ägg, skinka & majonäs:)) Kan det bli bättre!!
    Kollade du mellon igår? Tycker faktiskt den var bra:))

    Nu till dina fina bilder:)) Jina blev sååå fin när hon klippte sig:) Frukostbrickan såg mumsig ut:) Och så fiiina grejer barnen har gjort:))
    Du blev så snygg i håret oxå:))

    Hoppas du ni får en skön dag:)
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. ojoj, det var lyxigt!! älskar räkmackor!! mums. självklart kollade vi på mello, jag hejjade på erik & tone, som tyvärr blev utslagna. men det var bra ändå. tack för igår, det var trevligt!! ta hand om dig. kram.

      Radera