Sidor

Följ min blogg här

söndag 10 mars 2013

Scrap-mässa och Photo 365

Idag har jag varit på scrap-mässa för första gången,
i Göteborg, sååå fantastiskt skoj!!
Hittade så mycket fina grejer,
men fick bara med mig en liten del av allt 
jag egentligen ville ha med mig hem, 
synd att man inte är gjord av pengar ibland.
Min ena favorit från mässan blev Scrap-Perra,
som hade en salig blandning av grejer,
jag hade mer än gärna tagit med mig hela sortimentet hem. 
Min andra favorit blev Bildmålarna, som jag tidigare
aldrig handlat något från, men idag fick jag verkligen
upp ögonen för deras prylar,
underbara stämplar och ljuvliga mönsterpapper.
Här kommer lite bilder på dagens fynd. :)

4 nya stämplar blev det.
2 från Magnolia och 2 från Bildmålarna.

Massa smått och gott.

20 mönstrade papper, alla från Bildmålarna.

Jag har även lite bilder från Photo 365 utmaningen
att visa upp för er.
Här kommer månadens första bilder:

 1. L is for...
Lovely day. Denna underbara dagen spenderade jag 
ihop med mina juveler. Picknick i lekparken. Underbar fredag!!

2. I made this!
Före VS Efter.

3. Key.
Alltid lika skoj när man packar ner sina scrap-saker
i väskan och åker ut till Marie. 

Och här kommer bilderna för v. 10, 
denna veckans bilder:

4. Lucky.
Jag är så glad att jag har de här tre juvelerna i mitt liv!! <3

5. Under.
En sovande liten prinsessa.

6. Chair.
Emelia sitter och pusslar.

7. Fear.
Min största rädsla här i livet: 
att det skulle hända någon i min familj något.
Denna lille killen kan verkligen skrämma slag på mig ibland.

8. Favourite.
Ben & Jerry's - min favorit glass, MUMS!!

9. Faceless self-portrait.
Ja, denna var svår, men detta är väl nått liknande ansiktslöst 
självporträtt?...

10. I want...
Här syns några ev de underbara stämplarna från Bildmålarna,
VILL HA!! :)

Nu vill jag till sist bara skicka ett stort grattis till JIK
som vann sin sista match och därmed
spelar i SSL även nästa säsong, underbar insats grabbar!

Det var allt för idag.
Trevlig kväll vänner och önskar er alla
en bra start på kommande vecka.
KRAM.

12 kommentarer:

  1. Härlig att gå på mässan och vad mycket fint du hittade

    Jag skulle oxå gå men fick stanna hemma och hålla Vinterkräksjukan sällskap

    Kraaaaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. usch då, stackare!! hoppas ni är bättre?!
      kram och krya på er.

      Radera
  2. Åh så mycket fint du hittade på mässan.. Jag shoppade med en del.. Men det är som du säger, man önskade att det fanns lite mer pengar till det. Visst är bildmålarnas stämplar underbara.. Jag köpte med två därifrån..

    Underbart kort du gjort här under.. Fint stämpelmotiv och härliga våriga färger..

    Ha en bra start på veckan!
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack anna!! hoppas brevet kom fram?! kram och ta hand om dig.

      Radera
  3. Hej Tess!
    Javisst hadde vi trevligt på mässan, och fick med oss många härliga grejer:)) Men som du säger, tänk om man var gjord av pengar;) men vi får vara glada för det vi fick med oss hem:))

    Såååå fina foton du visar:)))
    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. det var sååå skoj på mässan, ser redan fram emot nästa gång. ;) kram vännen.

      Radera
  4. Dear Tess, I'm really impressed with your photos!
    They are stunning! You're a great artist. You have good ideas and you know how to make things look good. Excellent!
    /I am one thousand years after you./
    I would love to come back here to see these pictures again!
    Wish you much happiness, health and love!
    Good luck!

    SvaraRadera
    Svar
    1. thanks borqna!! :) your comments always makes me so happy!! and i love your photos aswell. big hugs, tess.

      Radera
  5. Fabulous shopping Tess^_^
    ALso gorgeous pics^_^
    Hugs,
    Sonia

    SvaraRadera
  6. Så trevligt att shoppa loss på mässa vet inte om jag skall åka till Helsingborg på mässa i April får höra med min kompis om det blir något av. Då väntar vi med spänning vad som kommer här i bloggen sen. Häftigt påskägg.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
    Svar
    1. hoppas ni kommer iväg! det är så skoj och man får ju så många nya ideer. kram.

      Radera