Sidor

Följ min blogg här

måndag 4 mars 2013

Shaker card med söt Magnolia

Oj oj oj, va sent det blev!!
Tiden bara sprang iväg nu ikväll.
Nu får det bli ett snabbt inlägg innan jag hoppar i säng.
Imorgon väntar en "ledig dag", funderar på att börja
skriva lite på min hemtenta och så tänkte jag ta
med mig kidsen till öppna förskolan en sväng på 
förmiddagen. Blir härligt att slippa stressa iväg till
skolan i alla fall.
Men nu måste jag visa upp kortet jag gjort ikväll.
Såhär blev det. :)


Jag har använt min favorit-stämpel från Magnolia.
De 3 olika mönstrade papprena är från Maja design 
(som vanligt).
Övriga detaljer såsom spets, doilies, blommor
och ett fint hörn från Prima.
Shakern är gjord av Fairy sparkles fine glitter.
Har också använt en asläcker dies, tack Marie.

Utmaningar för detta kort:

Tack för titten och för de fina kommentarerna 
ni lämnar hos mig.
KRAM!!

26 kommentarer:

  1. Just wonderful card my dear^_^
    Sweet and lovely image,so delicate and elegant^_^
    Hugs,
    Sonia

    SvaraRadera
  2. so soft and beautiful and so much to look at, I love it
    Hugs Kate xx

    SvaraRadera
  3. Oooh så ljuvligt vackert, detta gillar jag massor! Kul med ett shaker card, snygg form på shaker-boxen och med massor av fluffigt glitter i, perfekt till Magnolia! Snyggt med hörnet med shabby chic-look och de stora pärlorna bland blommorna!

    Varmt tack för härlig inspiration och för dina fina ord inne hos mig!

    Ha en skön fortsättning på veckan, kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack så mycket kristina!! <3
      önskar dig en härlig dag. kram!!

      Radera
  4. Hej Tess!
    Tack för senast:)
    Jätteläckert shaker card du gjort:) Diesen passade ju jätte bra till det:)) Snygg spets du använt och blommorna blev sååå fina:))

    Så skönt för dig att vara "ledig" idag;) Hoppas du får en härlig dag med kidsen:))

    Må så gott, så hörs vi
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej marie!! :)
      tack själv, alltid lika skoj!
      tack för alla gulliga kommentarer som du lämnar hos mig, jag blir så glad av att läsa dom. :)
      ta hand om dig, ses snart. kram!! <3

      Radera
  5. Ljuvligt fint kort, hm, kanske skulle pyssla lite idag ändå :0) Tack för att du tittar in & kommenterar trots min lathet att ge respons, det värmer. Ha det gott/

    SvaraRadera
    Svar
    1. kul att du kikar in hos mig. :)
      och tack för kommentaren. ta hand om dig.

      Radera
  6. Such a very pretty card Tess, thanks so much for sharing with us at Allsorts challenge this week.

    B x

    SvaraRadera
  7. Så underbart kort och så söt ängelstämpel så himla snyggt dekorerat.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  8. Tess, this is such a GORGEOUS shaker card! Love the colors too!

    Big Hugs,
    Elise

    SvaraRadera
    Svar
    1. thank you elise!! wish you a lovely day. hugs, tess.

      Radera
  9. Åh, vilket fint kort du gjort.. Fint med glitter i shakerboxen.. Underbart magnoliamotiv och fint dekorerat med blommor och pärlor..

    Kram Anna

    SvaraRadera
  10. Hello dear Tess!
    Congratulations for a great layout!
    I wish you a successful and enjoyable time for creative work!

    SvaraRadera
    Svar
    1. hi dear borqna!! thanks for visit me and thanks for you comments. it makes me happy. hugs, tess.

      Radera
  11. Gorgeous creation, thanks for joining Allsorts challenge, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    SvaraRadera
  12. What a gorgeous card Tess! Love your take on of our sketch!

    Thanks for joining us at CLP this month :)

    Hugs, Franz.

    SvaraRadera
  13. Lovely card, this Tilda is so cute!

    Thanks for joining us at Crafting Life's Pieces!

    Hugs Tanja

    SvaraRadera