Sidor

Följ min blogg här

måndag 18 mars 2013

Stafflikort och Photo 365 v. 11

Godkväll vänner!
Hoppas ni alla haft en härlig helg?!
Jag tänkte visa upp mitt senaste kort för er,
det blev ett stafflikort i vita och rosa toner.





Jag har använt en stämpel från Bildmålarna,
färgläggningen är gjord med promarkers.
Även de mönstrade papprena är från Bildmålarna.
Stjärnorna och swirlsen är hemmagjorda, 
de är gjorda av vit lera som jag sedan chalkat
med rosa distress ink.
(Tusen tack Marie, gillade dom verkligen!)

Utmaningar för detta kort:
Delicious doodles challenge - Angels
Charisma cardz - Stars
Divas by design - Pink

Tänkte även passa på att visa bilderna
jag tagit till föregående veckas 
Photo 365 utmaning.
V.11.

11. Important.
Det viktigaste och bästa jag har är såklart
min familj.

12. In the distance.
Solnergång.

13. Sound.
Några av mina favoriter.

14. Tasty.
MUMS!! 

15. Explore.
Jina hjälper mamma att baka, kul att köra med
elvispen själv.

16. 9 o'clokc.
Hos Widesons.

17. Green.
Sigge gosar med sin Adde-nalle.

Tack för titten.
Önskar er alla en härlig vecka.
KRAM.

26 kommentarer:

  1. Challenge #27 - Angels
    http://deliciousdoodleschallenge.blogspot.com/2013/03/challenge-27-angels.html
    Participate!
    This Challenge will close on
    Thursday 21st March at 6 p.m. GMT (UK Time)
    Good luck!
    ***
    Your card is fabulous!
    Congratulations for the pictures!
    I will be happy if you win!

    SvaraRadera
    Svar
    1. thank you borgna for the tip!!
      wish you a lovely week. hugs, tess.

      Radera
  2. Gorgeous card. Thank you for joining us at Divas by Design this week.
    Sarah-Jane xx

    SvaraRadera
  3. Gorgeous card with so many beautiful details.
    Thanks for playing with the Divas this week.
    Good luck.
    Debs xx

    SvaraRadera
  4. Absolutely GORGEOUS card with such beautiful colors!!!!!! I love it! I love the pics too .. your babies are so beautiful!

    Big Hugs,
    Elise

    SvaraRadera
    Svar
    1. thank you elise!! your comments always make my happy!! big hugs, tess.

      Radera
  5. Such a beautiful card, love the colours and the image is gorgeous!! thank you for sharing it with us at Delicious doodles for our Angels challenge Hugs NIKKI DT

    SvaraRadera
  6. gorgeous card so pretty
    Hugs Kate xx

    SvaraRadera
  7. this is simply stunning, i love everythign abou tit ,Thanks for joining us at Delicious doodles x

    SvaraRadera
  8. Awesome :)
    Thanks for joining us at charisma!

    SvaraRadera
  9. Så fint stafflikort!! Underbara rosa färg. Och smart med hemgjorda dekorationer i lera.. Vad är det för sorts lera du har använt? Bildmålarnas stämplar är ju för söta..

    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack!! :D jag vet inte riktigt vad det är för sorts lera, en kompis till mig hittade den på mässan, kan kolla upp vilket märke och vilken butik det var som sälde den.
      ta hand om dig. kram.

      Radera
  10. What a pretty card you have made. It fits the Delicious Doodles Challenge this week well of “angels”. Thank you for taking part and best wishes in the draw. Kym (Delicious Doodles Challenge Blog Design Team Member)

    SvaraRadera
  11. Hej Tess!
    Såååå läckert ditt kort blev:) Stämpeln är ju sååå söt:))och du har färglagt den så fint:)) Dekorationerna blev såå läckra:))
    Fotona du visar är sååå fina:))
    Lycka till i utmaningen, håller tummarna:))

    Vi hörs snart
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  12. Wow vilket snyggt kort och härliga färger och snyggt dekorerat.
    Kram Ulla

    SvaraRadera