Sidor

Följ min blogg här

tisdag 26 mars 2013

Vinnare i min candy

Hipp hipp hurra på min födelseda'.
Hej och god morgon vänner.
Dags för dragningen i min candy.
Ett stort tack till alla som ville vara med
och fira tillsammans med mig
och ett varmt välkomnande till mina 
nya följare. 
För att det skulle bli en rättvis dragning 
valde jag att använda Random generator.
Vinnaren i candyn blev
-
-
-
-
-
-
Spännande!! :)
-
-
-
-
-
Här kommer vinnaren.
-
-
-
-
-
-
Ett stort grattis till
det är du som är vinnaren i min candy.

Maila mig din adress vännen så att jag kan
 skicka iväg din vinst.
teresekwall@hotmail.com

Ha nu en härlig dag alla.
KRAM.

16 kommentarer:

  1. Hej Tess!
    Grattis till vinnaren av din fina candy:) Även ett stort GRATTIS till dig min fina vän:))
    Ha en bra dag:))

    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  2. This is amazing, dear Tess!
    This is really exciting / Spännande!! /!
    I am very glad and I'm very happy because I really wanted to win this Candy!
    This week I really got good luck!
    /I hope it is not difficult for you -
    because I/ you know / - I live in Bulgaria./
    Thanks a lot!
    Hugs

    SvaraRadera
  3. Grattis på födelsedagen !
    Och grattis till vinnaren av din fina candy.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  4. Grattis på födelsedagen!
    Grattis till vinnaren och tack för en fin tävling!
    Och tack för en jätte snäll kommentar hos mig!
    Önskar dig en skön onsdag!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  5. Grattis på din födelsedag Tess ! Hoppas att du får en underbar dag. Och grattis till vinnaren, lyckans ost !!
    Och så Glad Påsk från Eva

    SvaraRadera
  6. Hej Tess!
    Kan du tänka dig att jag fick igång min nya dator,hihi!! Blir riktigt imponerad själv faktiskt;))
    Hoppas vi kan ses snart:))
    Vi hörs
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. hihi, bra jobbat vännen, ser fram emot när vi ses!! kram.

      Radera
  7. Hej! Hoppas påsken var trevlig! Önskar dig en fin vecka!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  8. Today I received my gift from the lovely Tess from Sweden! I have already two cards made ​​with materials that she sent me. They are greetings to Tess!
    Dear Tess - thanks a lot! You are wonderful!

    SvaraRadera