Sidor

Följ min blogg här

tisdag 9 april 2013

Kärlek + Candy

Hemma igen efter en fullspäckad dag,
först praktik på bästa fritidshemmet,
trivs sååå bra där!
Och sen har vi varit på simskola,
som alltid på tisdagar.
Idag fick kidsen simma med flytväst 
i den djupa bassängen. E älskade det,
hon var så stolt, härligt att se.
Hon har verkligen utvecklats sååå mycket det
senaste, hon simmar, dyker och flyter,
för inte så väldigt länge sen fick hon jätte panik om 
minsta lilla vattendroppe hamnade i ansiktet.
Hon är så duktig tjejen! =)

Fick en fin teckning av tösen med idag som 
jag bara måste visa upp för er. :)
Visst är den fin?!!
Detta föreställer såklart mig och lilla Emelia,
hon är så go, tösen!!

Ska även passa på att tipsa er om en underbar
candy hos AnnaLilja.
Se nedan va mycket fint hon lottar ut.
Hon är sponsrad av Mikaelas scrapin,
kika in i webb shoppen, finns massa skoj!!
Jag är med i utlottningen!
Är du?

Nu blir det en stunds lugn för min del,
bok eller tv? Svårt val.
Nä, ikväll blir det boken, var förbi biblan en sväng
innan och fick tag på "Genom dina ögon".
Blev sugen på den då jag upptäckte att den
är bioaktuell nu, har egentligen redan läst den
en gång, men men, en gång till gör nog ingen skada. ;)
Marie, vad sägs om att se den på bio
i slutet på månaden?

Trevlig kväll vänner och ha en underbar 
dag imorgon.
KRAM.

8 kommentarer:

  1. Hej Tess!
    Sååå duktig hon är "lilla" Emelia, både med simningen och ritandet:))Sååå kul det lät med bio, så det kör vi väl på;))

    Ha en fin dag i morgon, och hälsa familjen:))
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. missade visst denna bion, men vi får ta en annan! ser fram emot det. kram.

      Radera
  2. Hej Tess! Vilken fin teckning, så duktig hon är!
    Jag anmälde min Leyla till simskola när hon var liten just för att hon skrek som man skulle ha brutit nacken från henna när man tvättade håret eller att vatten kom till ansiktet! Simskolan hjälpte!
    Har en skön onsdag!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja det är bra med simskola, blev så glad nu när vi fick in tvillingarna med till hösten. dyrt men det är ju för en bra sak. kram.

      Radera
  3. Teckningen är helt underbar. Jag har fortfarande teckningar uppsatta och inramade där mina barn ritat hela familjen. Så kul att titta på.
    Ha det fint !! Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja visst är det härligt med teckningar och annat som barnen kommer med. man ska vara rädd om det så man kan kolla på det senare i livet. :)

      Radera
  4. Så roligt för henne att hon kommit över vatten skräcken det är ju viktigt att kunna simma. Så gullig teckning hon gjort det visar kärleken till sim mamma. Trevligt att man trivs på jobbet.
    Ja Tess jag är med på hennes utlottning.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja visst är teckningen sååå fin?! :)

      Radera