Sidor

Följ min blogg här

onsdag 3 april 2013

Klädvisning på Lantstället

Igår var det klädvisning på Lantstället
och självklart var jag där och kollade läget. ;)
Sååååå mycket fina kläder från Capri Collection
visades upp och 25 härliga kvinnor kom för
att shoppa loss.


Självklar hittade jag en hel del som jag ville 
lägga vantarna på men men,
eftersom man inte är speciellt tät nu när
man pluggar så bestämde jag mig för
endast ett plagg.
Fick bli en snygg vit skjorta utan ärm.


Tyvärr syns det inte speciellt bra på bilden 
hur den ser ut, men den är grymt snygg!!

Den 16/4 blir det en ny tjejkväll
i butiken, välkomna!!

2 kommentarer:

  1. Hej Tess!
    Såååå snygg skjorta du köpte:) Den kommer bli läcker på dig nu till sommaren;))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja visst är den såååå himlans fin!! :)

      Radera