Sidor

Följ min blogg här

måndag 29 april 2013

Photo 365 v. 17

God morgon på er vänner!!
Då var det måndag igen och dags
att sätta igång med tenta nummer 2, pust!!!
Men först ett supersnabbt inlägg.
Här kommer veckan som gått i bilder.

22. Blurry.
Ny tv, passade på att skaffa en 3D denna gången,
så på med brillorna och igång med filmen.

23. Time.
Jaaaa, dags för månadens Glossybox,
hårinpackning, ansiktsmask m.m. - ljuvligt!

24. I saw this person today.
Eften en lång dag på praktiken slank en liten lapp ner
i min ficka, tack Kasandra, detta gjorde min dag!!

25. Life is...
Det är detta jag lever för, min underbara familj!! <3

26. Childhood.
Ni är underbara, mina tre juveler.

27. Earth.
Nu blommar det i trädgården.

28. My sunday.
Såhär ser min söndag ut... plugg, plugg, plugg.

4 kommentarer:

  1. Hej Tess!
    Grattis till nya TV:n:)Vilka "hårdingar" som kikar på TV:n;))
    Härlig Glossybox du fick:)
    Så gulligt av Kassandra:))
    Foto ramarna gillade jag och så vackra vårlökar som kommit upp:))
    Lycka till med tentan:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. hehe, ja visst är dom hårda. ;)
      tack för alla fina kommentarer du lämnar hos mig vännen, du är så go! <3

      Radera
  2. Hello my dear friend, I want to apologize if I can not comment on all your beautiful work, but I finally found a full-time job ^_^
    Will I be able to visit you on weekends only .. in Italy today is Labor Day and we are all at home^_^
    Fab photos^_^
    Have a wonderful day^_^
    Big hug,
    Sonia

    SvaraRadera