Sidor

Följ min blogg här

lördag 27 april 2013

Rally-lördag

Halloj halloj vänner!!
Hoppas ni alla njuter av helgen?!
Idag har vi varit ute i det underbara,
soliga vårvädret.
Vi har lekt, grillat korv och åkt rallybil.


Ja du läste rätt. Idag åkte jag med maken i 
rallybilen, något som kommer att dröja LÄNGE
till jag gör igen! Efter 2 varv höll jag på att spy.
Det gick alldeles för fort och sladdade alldeles 
för mycket för min smak!!

Kvällen avslutades ihop med pizza i goda
vänners sällskap. En perfekt lördag!!
Imorgon blir det till att skriva klart tentan
och eventuellt träffa underbara Tina.
Trevlig fortsättning på helgen vänner.
KRAM.

2 kommentarer:

  1. Hej Tess!
    Helgen var bra här också, vi hade ju kalas för Ted och på Söndagen rev vi mossa i trädgården:)
    Så spännande det lät med rally, jag gillar när det går fort:))

    Må så gott
    Kamizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. det var en fin helg ihop med fana familjen!

      Radera