Sidor

Följ min blogg här

måndag 13 maj 2013

En beställning :)

Jag fick en beställning på ett kort,
jättekul tycker jag för det är första
gången som jag gör ett kort som inte jag 
själv ska skicka till någon.
Önskemålen var raggarbil och lila.
Eftersom jag älskar staffli-vikningen fick
det bli ett kort med just denna vikningen.

Kortets framsida.

Såhär ser det ut uppställt.

Och från sidan.

Baksidan.

Och här ser ni kortet helt uppvikt,
insidan till vänster och baksidan till höger.
Ja, självklart dekorerar jag alla sidorna. ;)

De mönstrade papprena är från Maja design.
Den underbara bilstämpeln är från Stämpelkällan
och den är färglagd med promarkers.
På detta kortet har jag bland annat använt mig 
av lila pärlor, blommor och brads i vitt, en spets, 
vita metall hörn och en hel del stickles.
Jag har också använt 2 olika grattis-text-stämplar
och en underbar vimpel-dies.

Utmaning för detta kort:

16 kommentarer:

  1. Hel fräckt kort älskar bilen en god 50-talsbil snyggt med lila härliga insidor.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack så mycket ulla. visst är bil-stämpeln heeelt underbar!? :) önskar dig en trevlig helg. kram.

      Radera
  2. Hej Tess!
    Har precis kommit hem från skyttet, det var kul som vanligt:)
    Sååå läckert ditt kort blev med raggarbilen och de lila papprena:)) Mottagaren kommer garanterat bli glad:))

    Lycka till i utmaningen:))
    Må så gott!
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack marie!! måste ses snart igen. igår satt jag och hjälpte min kompis att göra klart hennes inbjudningskort till bröllopet, dom blev jättefina. trevlig helg vännen. kram.

      Radera
  3. Vilket häftigt kort med en raggarbil. Tänk att det finns stämplar för alla önskemål. Bra val av stafflikort. Jag har aldrig gjort ett sådant men tycker det är jättefint.
    Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. det är faktiskt jättekul att göra staffli-vikningen, det blir ju finnt oxå. :) jag gillar verkligen denna stämpeln massa. önskar dig en trevlig helg. kram.

      Radera
  4. Läckert kort med fina färger och en fin bil.

    SvaraRadera
  5. Vilket fint kort!! Jättefina lila nyanser och fint dekorerat! Beställaren kommer garanterat att bli supernöjd..

    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Jättefint kort! Häftig bil och så många fina dekorationer! Så himla fint med spets.
    Disen som jag använde på mitt kort är från Memory Box och heter Catalina Wreath. Trevlig helg! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. okey, tack då ska jag kolla upp den. och tack för din fina kommentar, blir så glad av att läsa era fina rader. kram och trevlig helg.

      Radera
  7. Hejsan Tess!
    Men åh wow! Vad läckert! Så snygga lila nyanser och bilen är ju pricken över i:et :) Perfekt för ett 60 års kalas :) Dessutom är det lika vackert på insidan som på utsidan :)

    Tack för att du deltar i månadens utmaning med oss i LLC :) Varmt välkommen tillbaks :) Kram Louise

    SvaraRadera
  8. What a beautiful card and you can see how much time this must have taken. A real treasure.

    Thanks for joining us at LLC this month.
    Hugs Tracy x

    SvaraRadera