Sidor

Följ min blogg här

onsdag 15 maj 2013

Photo 365 v. 19

6. Broken.
Sigge: Mamma jag har hittat något,
jag tror det är en igelkott men den ligger helt
stilla, jag tror den är sönder. 


7. Something beginning with F.
Sigge flyger flygplan på A6.

8. Shape.
Hemmagjorda hjärtan scones, mina favoriter. 

9. A snack. 
Mumsigheter till fredagsmyset. ;)

10. Stars.
Jag älskar att få fina presenter av ungarna!!
Titta på denna fina fisken, dekorerad med glitter
och stjärnor. Tack! Mamma älskar er godingar!! <3

11. A smile.
Fina, fina Emelia. <3

12. Mother.
Min mamma.

2 kommentarer:

  1. Hej Tess! Vänta, nu måste jag tänka... juu
    6: Var den sönder?:)
    7: Och A6 flyget gick bra!
    8: Sååå gott!!!
    9: Har du snott min mysbild?:)
    10: Oj, kommer ihåg de dagarna när ungarna kom hem från skolan o dagis och ropade "Mamma titta vad jag har gjort!", härligt!
    11: Sååå söt!
    12. Hej, du fina!:)
    Önskar dig en trevlig torsdag!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sirpa: hehe, nä den va inte sönder, bara väldigt stilla, så fort vi vände bort huvudena så smet den iväg och gömde sig. ;) tack för dina fina kommentarer hos mig, alltid lika kul att läsa dom. kram och ha en underbar dag. <3

      Radera