Sidor

Följ min blogg här

lördag 11 maj 2013

Smash*

Lördag idag, underbart!!
Hoppas ni har en härlig helg och njuter av 
ledigheten tillsammans med nära och kära.
Idag var det dags för fotbollsskola igen,
gick jättebra, barnen är sååå söta när de
springer omkring totalt vilsna på planen. :)
Jag har även hunnit pyssla liten nu när vädret 
inte har varit på topp.
Idag blev det inget kort utan en sida
i min rosa smash-bok.


Kortet föreställer min sockersöta dotter Jina
efter senaste frisör-besöket,
hon var så nöjd när fina My lockade
hennes nyklippta, annars spikraka hår.
Jag gjorde denna sidan efter en fin skiss som 
jag hittade på VS.

Utmaning för detta alster:

Nu ska jag masa mig iväg till köket
och laga nått gott till kvällsmat och
umgås med fina familjen.
Trevlig fortsättning på denna helg vänner!
KRAM.

12 kommentarer:

  1. Jättefint kort på din prinsessa och en snygg Lo.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  2. Hej Tess!
    Så fint du gjort i din smashbok, Jina är ju sååå söt:)) Läckra dekorationer du använt:))

    Må så gott:)
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  3. Snygg tolkning av skissen! Gillra cirkeln runt fotot, det ramar in henne så fint! Tack för ditt fina bidrag till Veckans Skiss!

    SvaraRadera
  4. Kul med en bok! Jättefin tolkning med underbara detaljer! Tack för ditt bidrag till VS.

    SvaraRadera
  5. Jättefin smashsida. Tack för ditt fina bidrag till VS.

    SvaraRadera
  6. Snygg smash sida! Du har verkligen en sockersöt dotter kram

    SvaraRadera