Sidor

Följ min blogg här

onsdag 26 juni 2013

Honey - SC

För ett par dagar sen kikade jag in i Kristas shop
och självklart kan jag inte låta bli och beställa några
av dessa sötnosar, älskar hennes stämplar!!
Jag började med att färglägga HONEY.
Och som ni vet så gillar jag ju blå toner så det 
fick det bli även denna gång.
Massa glitter och glossy accents.

Ännu ett stafflikort, kan bara inte låta bli. ;)
Papper från Maja design-Vintage spring basic.

Här har vi de dekorerade sidorna.
Till vänster är insidan, 
med en fin vimpel-dies och 
ett embossat textstempel-motiv.
Till höger har vi baksidan,
även här använde jag mig av en textstämpel som 
jag embossade med Reprints embossingspulver 
nr. 67, ljusblå glitter.
Har också använt två vackra hörn-dies som fina
Marie har stansat ut åt mig, tack vännen. <3

Framsidan är dekorerad med söta kram-stämplar
från Asamia, spets och sidenband, blommor, blad,
candies, en fin knapp och en hemmagjord
hörn-dekoration i lera.
Jag har även på denna sidan använt mig av
en vacker dies. 
Stämpeln är färglagd med promarkers.

Utmaningar för detta kort:

25 kommentarer:

  1. thank you for your lovely comment, and wow love the colour choice on this creation, gorgeous image and super soft embellies a perfect balance
    hugs Kate xx

    SvaraRadera
  2. Vilket fint kort, så många fina detaljer och stämpeln är verkligen söt! Kram

    SvaraRadera
  3. This looks beautiful........well done, and thank you for playing along with the cutie pies xx

    SvaraRadera
  4. Love it Tess! Great image, beautifully coloured!
    Thanks for playing at Crafting For All Seasons this time!
    Good Luck
    Hugs
    Dawn xx

    SvaraRadera
  5. Åhhh hvor er det smuk♥

    10000 tak for at du deltager på card and scraps udfordring.

    knuzzz DT Anne Bente ♥

    SvaraRadera
  6. Nydelig kort!
    Tusen takk for at du deltar på card and scraps utfordring:)

    SvaraRadera
  7. Hi Tess! This is so BEAUTIFUL!!! Love this SC image!

    Big Hugs,
    Elise

    SvaraRadera
    Svar
    1. hi elise, glad to see you here. thanks for your lovely comment. big hugs, tess.

      Radera
  8. It's soooo sweet this cute image and the colors are fabulous^_^
    Big hug,
    Sonia

    SvaraRadera
  9. Hej Tess!
    Men såååå läckert kort du gjort, me like:))
    Stämpeln tokgillade jag och den är sååå snyggt färglagt. Du är så duktig:)))
    Lycka till i utmaningen:))))))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  10. Beautiful card and such lovely colours. Your paper piecing looks wonderful too.
    Thank you for joining the Cute Pies Paper Piecing challenge and good luck x Susan x

    SvaraRadera
  11. Gorgeous card Tess, so pretty and femimine.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamp
    hugs
    Mandy xx

    SvaraRadera
  12. Så otroligt underbart kort och så fint du har färglagt den du är ju jätteduktig på det.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack ulla, va söt du är!! <3

      Radera