Sidor

Följ min blogg här

fredag 14 juni 2013

Mera MoManning

Jag blev verkligen jätteglad när jag såg att 
det var jag som vann utmaningen
hos MoManning nu sist!!
I och med detta fick jag som pris att välja ut
två nya digisar, ojojoj så svårt jag hade för att
bestämma mig för vilka jag helst ville ha,
till slut blev det "superduper boy" och "make a wish".
Jag började direkt att färglägga den sistnämda
av dem båda och här nedan ser ni resultatet.


Visst är denna lilla tös helt underbart söt?!
Jag gjorde den i två färger, denna blå och en i rosa.


Det blev ännu ett kort med staffli-vikning,
denna gången i blå toner och de mönstrade papprena 
är som vanligt från Maja design.
Text-stämplarna är från ASAMIA, sååå fina!
Har även använt några candy med crackle paint på, 
pärlband för att rama in stämpelmotivet,
tårtpapper, stickles och blommor i olika nyanser.

Utmaningar för detta kort:

Önskar er en fin helg vänner!!
KRAM.

16 kommentarer:

  1. Oh how sweet, love the cute image and shades of blue. Thanks for joining us at Cutie Pie xx

    SvaraRadera
  2. Åh, så fint.. Jättefint färglagt och dekorerat.
    Förstår att det var svårt att välja bland alla söta motiv..
    Tack för dina fina kommentarer inne hos mig. Vi har äntligen fått en sovande bebis, har fått en härlig mjukstart. Behövs då de andra barnen båda är inne i utvecklingsfaser.. ;)

    Ha en trevlig helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack anna!! hoppas ni har det bra och att nu hinner njuta av livet! kram.

      Radera
  3. Such a sweet image, congratulations on your win. Wonderful colour and design. Thank you for joining us this week at TPC Challenge.
    Laine
    xx

    SvaraRadera
  4. Just wonderful work my dear friend^_^
    Beautiful image with gorgeous papers and colors as always^_^
    Have a sweet weekend^_^
    Big hug,
    Sonia

    SvaraRadera
    Svar
    1. thank you sonia, your sooo sweet. big hugs, tess.

      Radera
  5. Grattis till vinsten. Och så snyggt kort och härligt blå färg fint dekorerat.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  6. Hej Tess!
    Grattis till vinsten:))Såååå söta digisar du valde, me like:))
    Kortet blev ju superduper snyggt:))))Läckert dekorerat också:))
    Vi har hjälpt Kim i hans nya hus hela helgen, så nu är vi ganska trötta;)

    Hoppas vi ses snart
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack marie, nu är det på tiden att du6 oxå börjar använda dom ;)

      Radera
  7. Hi!

    What an adorable card, and this is such a sweet image, just right for our "kids" challenge

    thank you for joining in with the cutie pies xx

    SvaraRadera
  8. This is supper sweet cardThank you for joining us at cutie pies.
    Kaz.xx

    SvaraRadera