Sidor

Följ min blogg här

måndag 24 juni 2013

Ny outfit

I sommar ska jag gå på bröllop,
inte ett utan så många som tre.
Jag älskar bröllop, underbart att se kärleken
och lyckan i brudparets ögon.
Tänker tillbaka på mitt egna bröllop som var
en av de underbaraste dagarna i mitt liv,
lycka, kärlek, fest med nära och kära.
Sååå härligt att man får vara med och fira
denna stora dagen!
Nu till helgen går bröllop nr. 1 av stapeln
och idag hittade jag ett litet paket från NELLY
i brevlådan med min outfit.


Det fick bli en korall-färgad klänning 
från Soaked in luxury.
Nu längtar jag till kyrkans klockor ringer
och de blivande makarna säger ja till varandra.

2 kommentarer:

  1. Hej Tess!
    Sååå snygg klänning:)))Du kommer att bli urläcker i den:))
    Nu så har Kim & Paulina flyttat från sitt gamla hus till det andra huset som de ska bo i så länge de renoverar sitt nya hus:))) Så nu är jag ganska trött efter allt bärande och städande!!

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack marie, den var verkligen sååååå fin, du måste se den live nån dag. kraaaam.

      Radera