Sidor

Följ min blogg här

onsdag 12 juni 2013

Smash* med VS

Halloj.
Dags för mig att dela med mig av en
smash-sida. :)
Hittade en underbar skiss på VS
och jag visste direkt vilket foto jag skulle använda.


Fotot föreställer min fina Emelia 
sittandes vid Munksjön i Jönköping.
Sidan är dekorerad med 5 olika mönstrade papper,
gamla spillbitar så jag har tyvärr ingen aning
om vilka tillverkare det är.
Har även använt några hemmagjorda 
dekorationer i lera och ett pärlband
för att rama in fotot.
Stämpeln uppe i det högra hörnet har jag köpt av
ASAMIA, hennes egna faktiskt. 
Kika in i hennes blogg, hon skapar magiska alster!

Utmaning för denna smash-sida:

KRAM.

10 kommentarer:

  1. Utrolig flott side! Liker virkelig godt papirremsene bak bildet! Takk for super løsning på Veckans Skiss!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack för din fina kommentar, gör mig glad!! <3

      Radera
  2. Vad fiiin! Du är superduktig. Tack för ditt inspireranade bidrag till VS.

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack tanja, din kommentar gör mig glad!!

      Radera
  3. Hej Tess!
    Åhhh så fin sidan blev:)Bilden på Emelia är så fin och så läckert dekorerat. Du är så duktig:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack, ja visst är den fin, älskar detta fotot!! och så kul att jag vann med detta alster oxå, ser massa fram emot vinsten!! :)

      Radera
  4. Jättefint, snyggt att remsorna är lite oregelbundna.Tack för ditt fina bidrag!!
    //Marja

    SvaraRadera
  5. Läcker smashsida. Alltid kul när man får använt lite spillbitar. Tack för ditt bidrag till VS.

    SvaraRadera