Sidor

Följ min blogg här

söndag 30 juni 2013

Smash* & skrytbanner

Snacka om att jag blev glad och 
mycket förvånad när jag kikade in på 
VS blogg och upptäckte att det var jag som 
blivit utsedd till veckans val och därmed
blivit tilldelad denna fina skrytbanner.


Nu ser jag väldigt mycket fram emot min
vinst som kommer att trilla ner i brevlådan
under veckan. :)

Jag ska även passa på att visa upp mitt bidrag till
veckans skiss på VS.
Det blev en grabbig sida i min smashbook
och fotot föreställer mina fina pojkar.


Utmaning för detta alster:

Kram och ta hand om er vänner!!
Jag önskar er alla en fin vecka.

8 kommentarer:

  1. Läckert! Gillar retrokänslan! Snyggt med knappar! Tack för ditt fina bidrag!

    SvaraRadera
  2. Hej Tess!
    Grattis till din fina skrytbanner:)))) Den är du värd:)) Hoppas du får något riktigt fint:))

    Så läcker din smash sida blev:)) Lycka till i utmaningen:)))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack marie. hoppas på att det trillar ner nått skoj i brevlådan under nästa vecka! :)

      Radera
  3. Hej och tack för din fina kommentar inne på min sida. Tack vare den hittade jag hit till din fina sida. Ska bli kul att följa dig och ditt skapande. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack åsa, va kul att du vill vara följare av min blogg. hoppas jag kan skänka lite inspiration. kram och ha en fin helg.

      Radera
  4. Jättefin och kul att du gillade din skrytbanner. Tack för ditt fina bidrag denna veckan.

    SvaraRadera