Sidor

Följ min blogg här

tisdag 2 juli 2013

Bröllop + ett bröllopskort

I helgen hade jag ihop med flera andra
 äran av att delta vid vigseln mellan min fina
barndoms-kamrat Linnea och hennes älskade Marcus.


Det var en mycket vacker vigsel i kyrkan
och brudparet strålade av lycka och var sååå fina.


Efteråt bjöds det på fantastiskt god sommarbuffe
och bröllopstårta med smak av vit choklad och
 hallon, vilket som såklart smakade ljuvligt.
Bordet var fantastisk fint dekorerat utav
självaste brudparet, tema: lila/vitt/silver.


Självklart hade jag knåpat ihop ett litet kort i 
temats färger som jag överlämnade tillsammans med 
bröllopspresenten.
Tyvärr glöde jag av att fota kortet i sin helhet 
men här kommer i alla fall ett litet smakprov. ;)


Jag använde bröllopsstämpeln från Mo Manning
jag älskar denna, den är så söt och annorlunda.
Färgläggningen är gjord med promarkers och stickles.
Mönstrade papper är från Reprint.

Linnea & Marcus
jag önskar er all lycka 
och tack än en gång för att jag fick delta på
er bröllopsdag.

8 kommentarer:

  1. Får gratulera till din vinst från förra inlägget så roligt. Och sedan tycker jag det var ett käckt bröllopskort i härligt lila färg lite annorlunda men så fint.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  2. Hej Tess!
    Kortet du gjorde till bröllopsparet blev sååå läckert:)) Den stämpeln är så cool:))
    Brudparet såg så fina ut.

    Hoppas vi ses snart igen:))
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej vännen! ja visst är stämpeln tuff, gillar den massa! :) vi måste ses snart, har lite nya stämpelmotiv till dig. ;) kram och trevlig kväll.

      Radera
  3. Your card is absolutely beautiful!
    Congratulations!
    You know already - you have a remarkable talent!
    ***
    O God, what a beauty - a lovely wedding! I wish them lots of love.
    ***
    HUGS

    SvaraRadera
    Svar
    1. thank you borqna!! your comments makes me happy!! hugs!! <3

      Radera
  4. Läckert bröllopskort

    Kraaaaam

    SvaraRadera