Sidor

Följ min blogg här

fredag 12 juli 2013

Magnolia och Maja design

Hej vänner!
Hoppas ni har det härligt på er semester?!
Nu är snart min fösta semestervecka förbi
och vi har njutit av värme och vackert väder 
under denna veckan. 
Vi har varit och badat i sjön ett flertal gånger 
samt tagit oss en liten tur till Gränna där vi sedan 
tog båten över till Visingsö, mycket mysigt!
Under helgen vankas det bröllop, där mannen min
och jag blivit utsedda till värdpar, ska bli skoj!
Kommande vecka blir det till att jobba lite igen
för att sedan ta 2 veckors sammanhängande 
ledighet, det ser jag fram emot.

Idag ska jag visa upp mitt senaste kort för er,
en kombo av Magnolia & Maja design,
2 av mina favoriter. :)


Som ni vet så älskar jag ju Maja designs papper
men jag har faktiskt även använt lite spillbitar från
Bildmålarnas vårkollektion på detta kortet.
Tilda är färglagd med Promarkers, har även 
dekorerat henne med lite stickles och glossy accents.
Mycket blommor och pärlor samt chalkade 
kanter på alla papper.
För att rama in framsidan ytligare använde jag mig 
av 2 egengjorda hörn i pappersmassa 
samt ett pärlband.


Insidan blev ganska enkel med bara ett par 
utstansade fjärilar (Tack Marie!! <3)


Här ser ni hur baksidan blev, 
inte så mycket att säga om den. ;)

Utmaningar för detta kort:

Önskar er en trevlig helg vänner.
Tack för titten!
KRAM.

8 kommentarer:

  1. Gorgeous card, thanks for sharing at MDUC
    Big HUGZ Fleur xXx

    SvaraRadera
  2. HI Tess! This is sooooo BEAUTIFUL!!! Love all the flowers too!

    Big Hugs,
    Elise

    SvaraRadera
  3. This is so pretty and love the sparkle. Thanks for sharing your favourite things at Allsorts this week
    x catherine

    SvaraRadera
  4. Ooooh I love the layout, so fun and all the shimmer, gorgeous, thanks for joining us at MDUC this week for our shabby chic theme and good luck!

    SvaraRadera
  5. Hej Tess!
    Ja det kortet blev en 10-poängare, så jäkla snyggt:)) Har ju sett det live också:))
    Stämpeln är så söt och du har färglagt den så snyggt:)) Du är såååå duktig:)))))
    Hoppas det blir ett trevligt bröllop och att det går bra för er som värdpar;))

    Vi hörs på Söndag
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  6. Så himla gulligt och snyggt kort gillar att du lagt pappren på sne och så snyggt färglagt.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  7. Görfint kort och underbara färger

    Kraaaaam

    SvaraRadera
  8. Excellent! Congratulations!
    Good Luck!

    SvaraRadera