Sidor

Följ min blogg här

onsdag 24 juli 2013

Smash*

Idag ska jag visa upp min senaste
sida ur min rosa smashbok för er.
Bilderna föreställer mina fina 
älsklingar, maken och Emelia längst upp
och Jina och Sigge på den undre raden.
Som ni kanske ser är bilderna tagna på 
midsommarafton. :)


Alla mönstrade papper är spillbitar
från olika märken, tyvärr ingen aning om vilka.
Har även använt mig av lite blandade 
dekorationer, hörnet nertill är hemmagjort
av pappersmassa (jättekul att jobba med!).
För att ringa in sidan fick det bli en ram av
pärlor i olika storlekar.

Tack för titten.
Önskar er en fin dag. 
KRAM.

4 kommentarer:

  1. Vad trevligt att ha sina nära ock kära i en smash bok trevliga bilder du visar från Halmstad.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
    Svar
    1. halmstad var underbart, en ljuvlig sommarstad!

      Radera
  2. Hej Tess!
    Sååååå läcker din Smash sida blev, me like:))
    Den måste du ta med dig nästa gång vi ses:))
    Du är såååå duktig:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag lovar att ta med den nästa gång vi ses!! :) trevlig helg vännen!! <3

      Radera