Sidor

Följ min blogg här

onsdag 7 augusti 2013

Flickigt och romantiskt

Igår tog jag mig en sväng till min scrap-kompis Marie,
den blev inte mycket scrappat men massor av nya
dies blev utstansade och såklart blev det en hel del
tjejsnack med. ;)
Självklart var jag tvungen att prova några av 
de nya diesen direkt, man får ju så många idéer av 
lite nya prylar ju! ;)

Jag valde att göra ett flickigt kort i romantiska färger
och de mönstrade papprena är från Maja designs 
sommar kollektion, Sofiero.

Såhär blev insidan.

Och här har ni baksidan.

De flesta diesen är från Memorybox och är 
målade med glossy accents.

Nu är det dags för mig att införskaffa mig
en egen stansmaskin, men vilken ska man ha??
Vilken använder/rekommenderar ni,
är det Cuttlebug man ska ha?

KRAM.

6 kommentarer:

  1. Åh vilket fint kort.. ja visst är det kul att shoppa lite nytt. det sätter fart på ideerna.

    Jag har en bigshot som jag är väldigt nöjd med.. Så den rekommenderar jag. :)

    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack för rekommendationen, det blev en bigshot och jag gillar den jätte mycket! :)

      Radera
  2. Hej Tess!
    Tack för senast:)
    Såååå vackert kort:)) Sofiero papprena är ju så vackra:)) Många läckra dies fick vi ju utstansade också:))
    Jag har ju cuttlebagen som du vet. Och den är jag ju nöjd med, men min gamla Quick kutz gillar jag ju mest;))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  3. Hejsan vännen! Jättefint kort! :) Så kul att du gör alla sidor på korten! Jag gör oftast bara framsidan... Om jag inte gör ett stafflikort då det vill säga.... :) Till stansmaskin då... Jag har en Big Shot som jag är väldigt nöjd med! Men den första jag köpte var en Cuttlebug och den fungerar fint den oxå men jag är mer nöjd med Big Shoten! Hoppas att du kommer fram till något bra val! Ha det så bra, vännen! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej riggan!! :)
      tack för tipset, det fick bli en bigshot och jag gillar den massa.
      ska gå in och svara på ditt mail senare i kväll.
      ta hand om dig vännen. kraaam.

      Radera