Sidor

Följ min blogg här

fredag 9 augusti 2013

Julkort med vintagebild

God morgon vänner! 
Nu är det äntligen fredag igen, underbart!! :)
Hoppas ni alla mår bra?!
När börjar ni skapa era julkort? Kanske gör ni dem året runt?
Själv brukar jag börja i alldeles för sent,
men i år ska jag vara ute i god tid,
detta är julkort nr 2 i ordningen, 
och många många fler ska det bli innan julen är här.


Till detta kort har jag använt mig av MS finfina 
kantstans och ljuvliga papper från Maja design.
Den sockersöta vintagebilden är från Pion,
visst är de ljuvliga?!
Framsidan är även dekorerad med nät, wellpapp,
doilies, spets, knapp, tag, candies, pärlor och
några söta små snöflingor.


Insidan är mycket enkel med enbart en 
embossad textstämpel från Reprint.


Och här ser ni den enkla baksidan.

Tack för titten.
Trevlig helg vänner och ta hand om varandra.
KRAM.

2 kommentarer:

  1. Hej Tess!
    Vad vackert ditt julkort blev:)) Ja nu är det dags att börja med dem igen:))Vintagebilden var ju sååå fin:)) Du är så duktig:))

    Igår var vi i Malmbäck på kvällen och tittade på jättemånga gamla fina bilar:)) Idag blir det att hjälpa Kim med huset igen:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera