Sidor

Följ min blogg här

lördag 3 augusti 2013

Somrigt kort

För ett par veckor sen fick jag hem 
Maja designs senaste kollektion, Sofiero,
vilka underbara mönsterpapper!
Kortet jag visar upp för er idag är gjort
med just dessa papper och en del andra dekorationer.
Såhär blev det.

Här ser ni kortet uppställt.

Framsidan.
Har jag använt spets, candies, nät, doilies och 
lite blommor och blad.
Har även lagt en ram av pärlband runtom kortet.
Den söta fjärilen är en stämpel som fått ett 
lager med glossy accenst över sig.

Baksidan.

Insidan.
Här har jag använt några vita metallhörn
och en dekoration från Prima.

Kantstansen jag använt är från MS, gillar den mycket,
och som sagt, alla mönstrade papper är Maja design.

Utmaning för detta kort:

18 kommentarer:

  1. Hej Tess!
    Vilket underbart kort du gjort, me like:))
    Jag har inte hunnit använda de vackra papprena än. Du har använt så snygga dekorationer:)) och
    pärlbandet runt om är ju så läckert:))
    Du är såååå duktig:))

    Ha en fin dag och hälsa familjen
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  2. Hvor er det bare super flot.

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring,

    knuzzzz♥

    SvaraRadera
  3. Jättefint kort, kantstansen var verkligen fin. Maja design har alltid så fina papper har oxå funderat på att ta hem dessa. Riktigt fin insida. :) kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack ulrika!! ja visst har maja design fina papper, de här sofiero papprena är ljuvliga!

      Radera
  4. Så fint et kort!!

    1000 tak for at du deltager i udfordringen hos Card and Scrap :)

    SvaraRadera
  5. Nydelig kort!
    Tusen takk for at du deltar på Card and Scraps utfordring:)

    SvaraRadera
  6. Superfint kort! Gillar med Maja designs papper. Den nya serien var ju jätteromantisk och passar perfekt till sommaren.. Det verkar som att ni njuter för fullt av sommaren ni med. Nu är vi i Halmstad igen hela familjen.. Igår var jag och mannen ute själva och åt..Riktigt lyxigt. Annars blir det lata dagar på stranden..

    Ha en fortsatt härlig sommar!
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. åh va härrligt de låter! vi var ju oxå i halmstad en sväng, väldigt fin sommarstad! lyx med middag på tu man hand, det blir ju inte så ofta nu för tiden, jag och mannen tog oss en säng till piren förra helgen, också utan barn, det är lyx det. ;)
      önskar dig en fin fortsättning på sommaren! kram på dig vännen.

      Radera
  7. Så vakkert kort du har laget. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Card and Scrap.

    SvaraRadera
  8. Supersött kort gillar det mycket härliga färger och papper.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  9. Oh this is so pretty and I'm lovin' your soft colors!! Aren't those papers wonderful?! So happy to have you join our "Warm/Cool Colors" challenge and hope to see you play again!
    Hugs,
    Eulanda
    LLC Designer
    Cards and More Cards

    SvaraRadera