Sidor

Följ min blogg här

onsdag 4 september 2013

Jul med MoManning

God morgon vänner.
Hur går det med era julkort, börjat ännu?
Själv har jag gjort ett par stycken nu,
är alltid så sent ute så jag inte hinner göra 
till alla som jag egentligen skulle velat skicka 
till, så det slutar alltid med att jag får köpa 
ett gäng till när julen närmar sig.
Men i år har jag bestämt för för att vara ute
i god tid, detta är det tredje julkortet som jag
gjort i år.

Här ser ni framsidan.
Stämpeln är från  MoManning och den är färglagd
med promarkers samt dekorerad med 
glossy accenst och glitterpenna.

Insidan.
Dies från Memory box och Spellbinders.
Textstämpeln är från Reprint.

Och baksidan.

Alla papper är från Maja design
och även dessa har fått lite extra detaljer med
glossy accents och glitterpenna.

Kul att ni kikar in.
Ta hand om er.
KRAM.

6 kommentarer:

  1. Hej Tess!
    Wow! så vackert julkort du visar idag, me like:)) De papprena älskar jag, måste plocka fram dem själv nu och sätta fart med julkorten;)) Stämpeln är såååå söt och du har färglagt den sååå fint:))
    Insidan är också så läcker, du är såååå duktig:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  2. Vilket fint julkort!! Jättefina papper och stämpeln var ju med hur söt som helst.. En liten julälva.. Jag har med börjat med julkorten i tid i år.. Skönt om man slipper stressa med det också i december.. (Är ju så mycket annat som ska hinnas med..)

    Svar på din fråga i min blogg är att jag har använt en die att stansa ut kortstommen med.. Blev riktigt bra. Kul att göra kort i annan form än fyrkantigt ibland..

    Här hemma har vi sjukstuga idag. Båda de stora tjejerna är förkylda.. Hoppas bara minstingen slipper ifrån..

    Hoppas du får en fin helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. okej, tack. jag älskade verkligen den formen på kortet som du gjorde, ska själv försöka få tag i lite olika större dies så jag oxå kan testa att göra sånna former på korten. ta hand om dig. kram.

      Radera
  3. Jättefint och gulligt julkort Mo Manning har många fina digisar har varit inne i måndags och köpte 2 digisar den ena visar jag i bloggen och den andra är en juldigis kommer inom kort. Har börjat göra ett men det är inte färdigt fick hastigt och lustigt göra ett snabbt kort i tisdagkväll som skulle ges igår onsdag. Ha en bra helg.

    Kram Ulla

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack ulla. ja hon har massa fina digis! gillar dom mycket!! kram på dig.

      Radera