Sidor

Följ min blogg här

torsdag 26 september 2013

Julkort i vitt och grönt

Hej vänner. 
Dags för mig att visa upp mitt senaste julkort,
 denna gången i tonerna vitt och grönt.


Framsidan är dekorerad med en söt vintagebild 
och en fin "god jul" text i vitmålat trä. 
Har också använt mig av lite blommor 
som jag sprayat med mist. 


Insidan är enkel med fina papper från Maja design 
och en fin textstämpel från Reprint.  


Baksidan har fått en tag 
och en fin utstansad blomsterkrans från Memory box.


Tack för att ni kikar in. 
Kram vänner!!


4 kommentarer:

  1. Så snyggt julkort gillar det jätte mycket.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  2. Hej Tess!
    Ett riktigt vackert julkort:)) Bilden är så söt och papprena ljuvliga:)) Du är sååå duktig:))

    Må så gott vännen:))
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack vännen, du är för go! :)

      Radera